همشهری آنلاین: تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا توانست در یک بازی مقتدارانه با 5 گل از سد بگذرد.

تیم ملی ایران و لبنان

national

به گزارش همشهری آنلاین، در نخسین بازی ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، سفید پوشان ایرانی میزبان سرخ‌پوشان لبنانی بودند.

بازیکنان تیم ملی که می‌خواستند نشان دهند باخت برابر لبنان در مقدماتی جام جهانی تنها یک اتفاق بوده است از همان دقایق نخست بازی میدان‌داری کردند که این روند تا پایان بازی ادامه داشت به گونه‌ای که کم‌کارترین بازیکن این میدان رحمان احمدی دروازه‌بان تیم ملی بود.

در این بازی همه بازیکنان خوش درخشیدند اما اشکان دژاکه که دو پنالتی گرفت، رضا قوچان‌ نژاد که دو گل به ثمر رساند و کاپیتان تیم ملی، جواد نکونام، چهره‌ای شاخص‌تر داشتند.

گل نخست تیم ملی را قوچان‌زاده روی پاس زیبای جباری ثمر رساند. با این گل دقیقه 26 بازیکنان تیم ملی روان‌تر بازی را ادامه دادند تا اینکه در دقیقه پایانی بازی، خطای پنالتی روی دژاکه را نکونام به گل دوم بدل کرد.

در نیمه دوم نیز بار دیگر فرار داژکه با خطای دفاع لبنان مواجه شد و نکونام کل سوم تیم‌اش را در دقیه 60 به ثمر رساند. دو دقیقه بعد، سانتر کوتاه اما زیبای دژاگه را قوچان نژاد به گل دوم خود و گل چهارم تیم ملی کشورش مبدل ساخت و سرانجام در دقیقه 80 شوت زیبای نکونام از پشت منطقه 18 قدم بعد از برخورد با دفاع به گل سوم این بازیکن و پنجمین گل تیم ملی کشورمان تبدیل شد.

کد خبر 200466
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز