گروه اقتصادی: وزیر صنعت، معدن و تجارت از اتخاذ تدابیر ویژه‌ای برای عرضه اقلام اساسی پرمصرف و مورد نیاز مردم با قیمت‌های مناسب خبر داد.

مصرف -فروشگاه

مهدی غضنفری با بیان اینکه امسال بیش از سال‌های گذشته از توان بخش خصوصی به‌ویژه اصناف برای عرضه و توزیع مناسب کالاها استفاده می‌شود و آنها نیز آمادگی خود را برای تأمین اقلام مورد نیاز مردم با نرخ‌های مناسب اعلام کرده‌اند، افزود: همزمان نهادهای استانی و فرمانداری‌ها مثل سال‌های گذشته در تمامی استان‌ها به فراهم کردن بازاری آرام برای خرید مردم کمک خواهند کرد.

وی افزود: امسال 400 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در 31 استان و با برپایی نزدیک به 40هزار غرفه میزبان مردم خواهند بود و اقلامی همچون گوشت مرغ، گوشت قرمز، میوه و مرکبات ذخیره‌سازی‌ شده، برنج و شکر مورد نیاز مردم را با نرخ‌های پایین‌تر از بازار در اختیار مردم قرار می‌دهند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: همچنین با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند رفاه، شهروند، سپه، اتکا، ‌یاس و غیره با بیش از 1000شعبه مذاکراتی برای ارائه تخفیف‌های ویژه در روزهای پایانی سال‌جاری انجام شده و سازمان‌های تعاون روستایی و میادین میوه و تره بار نیز برای عرضه انواع محصولات کشاورزی و غذایی در 132میدان دائمی و 49میدان محلی اقلام کشاورزی و غذایی مورد نیاز مردم را با تخفیف‌های ویژه و به‌صورت کیفی ارائه خواهند کرد.

کد خبر 200185
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز