دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۰
۰ نفر

شاخص کل بورس تهران در مبادلات روز گذشته 314واحد کاهش یافت و به 36هزار و 447واحد رسید.

در دادوستد‌های روز گذشته شرکت‌های ملی صنایع مس، گسترش نفت و گاز پارسیان و سرمایه‌گذاری غدیر بیشترین نقش را در نزول شاخص داشتند.

‌کاهش حجم تقاضا برای خرید سهام در بورس

در مبادلات روز گذشته از حجم تقاضا برای خرید سهام شرکت‌های بورس کاسته شد و در مقابل بر میزان تقاضای فروش سهام برخی شرکت‌ها اضافه شد. در مبادلات روز گذشته صف خرید سهام شرکت پالایش نفت تبریز نسبت به روز‌های گذشته فروکش کرد و به یک میلیون و 363هزار سهم رسید. شرکت فراورده‌های تزریقی ایران هم با صف خرید سهامداران مواجه شدو حجم صف خرید سهام این شرکت با ثبت 24تقاضا به یک میلیون و 75هزار سهم رسید. دیروز همچنین بر حجم تقاضا برای فروش سهام شرکت‌های پتروشیمی شازند، صنایع‌ لاستیکی‌ سهند، آلومتک‌، تهران‌ شیمی‌ و شیرپاستوریزه‌پگاه‌خراسان‌ اضافه شد.

فروش 145 تن جو دامی گرگان در بورس کالا

در مبادلات روز گذشته 145 تن جو دامی گرگان در رینگ کشاورزی فروخته شد.در دادوستدهای روز گذشته 145 تن جو دامی گرگان به قیمت هر کیلو620 تومان به‌صورت نقد مبادله شد. در رینگ فلزی هم 80 تن مس مفتول مس کاوه به قیمت هر کیلو 23 هزارو291 تومان به صورت نقد دادوستد شد. دیروز همچنین 45هزارو180‌تن ورق گرم c، 11هزار و 350 تن ورق سرد B و 35هزار و 960تن ورق گرم B شرکت فولاد مبارکه اصفهان در معاملات مچینگ به ثبت رسید. از دیگر محصولات مبادله شده دیروز می‌توان به مبادله 20 هزار تن وکیوم باتوم پالایشگاه شیراز اشاره کرد.

کد خبر 200164
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز