همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان صداوسیما ضمن اعلام نظر مثبت درباره برگزاری مناظره کاندیداها گفت: ویژه برنامه‌های انتخابات ریاست جمهوری از اسفندماه آغاز می‌شود.

عزت الله ضرغامی

فارس نوشت: سید عزت الله ضرغامی گفت: ویژه برنامه‌های مخصوص انتخابات در حال تولید است هم در سیما و هم در صدا و هم در شبکه‌های استانی و از اسفندماه آغاز می‌شود و در تعطیلات عید ادامه خواهد داشت و بعد از تعطیلات با حجم بیشتر در یک جدول دقیق‌تر و توزیع مناسب به یاری خداوند مجموعه برنامه‌ها با اهداف و رویکردهای مختلف و ساختارهای مختلف تا روز انتخابات عملی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در مورد مناظره معتقدیم که گفتگوهای دو نفره و یا چند جانبه بین نامزدها و یا طرفداران نامزدها می‌تواند به روشن‌تر شدن فضای انتخاباتی به ویژه برنامه‌های نامزدها و ایجاد شور و حس و حال بیشتر در انتخابات مفید باشد.

وی اظهار داشت: در این رابطه اقداماتی کرده‌ایم و طرح‌های اولیه آماده شده است منتها تا حد زیادی طراحی برنامه مناظره به تعداد نامزدها هم بستگی دارد. چون هر کاندیدایی که اضافه می‌شود به صورت تصاعدی این تعداد بالا می‌رود و تا اینجا هم که من دیده‌ام یک دو جین فعلا نامزد اعلام کرده‌اند که تشریف دارند. اگر این طور باشد، آن وقت طراحی برای مناظره با تعریف مختص خودش مقداری دقیق‌تر باید برنامه‌ریزی شود که زمان و فضای مناسب برای ارائه‌اش وجود داشته باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما عنوان داشت: ما نظرمان به عنوان رسانه ملی مثبت است اما در نهایت همه اینها در شورای قانونی تبلیغات که زیر نظر وزیر کشور است، باید به تصویب برسد و بعد عملیاتی خواهد شد. البته تا به حال با این کمیته جلسه نداشته‌ایم ولی خود من شخصا با وزیر کشور چون در هیات دولت هستیم در مورد مسائل مختلف بحث زیاد داشته‌ایم ولی جلسه رسمی تا به حال برگزار نشده است.

کد خبر 199416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز