سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: سخنگوی سازمان آتش نشانی با اعلام آتش سوزی گسترده در بازار گل امام رضا(ع) گفت: در این حادثه هشت غرفه و سه سردخانه در آتش سوختند.

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ساعت 4:52 آتش سوزی بازار گل امام رضا(ع) به ماموران آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله ماموران 3 ایستگاه به همراه دو تانکر به محل حادثه در جاده خاوران اعزام شدند. ماموران بی درنگ با استفاده از تجهیزات تنفسی کار اطفای حریق را آغاز کردند.

وی ادامه داد: هشت غرفه و سه سردخانه به صورت کامل شعله ور بود و هرلحظه امکان سرایت آتش به غرفه های دیگر وجود داشت. آتش نشانان از چند جهت اقدام به اطفا حریق کردند و با کنترل آتش، ساعت 6:10 دقیقه حریق مهار شد.

سخنگوی آتش نشانی افزو: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارت مالی فراوانی برجای گذاشت. علت بروز حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

ملکی با توصیه به غرفه داران برای رعایت نکات ایمنی تاکید کرد: این غرفه‌ها معمولا از مواد قابل اشتعال ساخته و در آنها نیز مواد سریع الاشتعال قرار دارد. ضمن اینکه سیم کشی برق آنها نیز غیر استاندارد است که هرلحظه امکان بروز حادثه وجود دارد. بهتر است دارندگان این غرفه‌ها نکات ایمنی رابه صورت کامل رعایت کنند.

کد خبر 198680
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز