همشهری آنلاین: عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در واکنش به احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی توسط دولت گفت: احتمال افزایش قیمت انرژی در کشور آثار تورمی بسیاری در پی خواهد داشت، لذا به نظر نمی‌رسد مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافقت کند.

محمد سعید انصاری با اشاره به احتمال افزایش حامل‌های انرژی توسط دولت گفت: افزایش قیمت سوخت و دیگر حامل‌های انرژی را به مصلحت دولت و نظام نمی‌دانیم، چراکه در شرایط فعلی این امر باعث متضرر شدن دهک پایین جامعه خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح افزایش قیمت حامل‌های انرژی باید تا پایان دولت دهم مسکوت بماند افزود: برای اجرای این طرح باید منتظر دولت آینده بود، لذا موضوع مرحله بعدی هدفمندی یارانه‌ها و افزایش قیمت‌ها به احتمال زیاد دردولت نهم اجرایی نخواهد شد.

به گزارش همشهری آنلاین وی که با خبرگزاری خانه ملت گفتگو کرده است در پاسخ به این سوال که آیا این طرح در راستای هدفمندی یارانه‌ها انجام خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: طرح افزایش قیمت حامل‌های انرژی اگر در راستای هدفمندی یارانه‌ها نیز انجام شود به مصلحت نخواهد بود، چراکه نمی‌توان اذعان کرد مرحله اول هدفمندی یارانه‌ها به خوبی انجام شده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دولت در مورد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها اظهار داشت: احتمال افزایش قیمت انرژی در کشور آثار تورمی بسیاری در پی خواهد داشت، لذا به نظر نمی‌رسد مجلس شورای اسلامی با افزایش قیمت حامل‌های انرژی موافقت کند.

گفتنی است چندی پیش معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از افزایش قیمت حامل‌های انرژی خبر داده و حتی این وزارت خانه پیشنهاد افزایش سه برابری قیمت برق را به مجلس ارائه کرده و اذعان داشته است که قیمت فعلی پاسخگوی نیازهای وزارت نیرو نخواهد بود.

کد خبر 198673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز