شهردار منطقه20 تهران با تأکید بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این منطقه تا پایان سال‌جاری از بهره‌برداری ده‌ها طرح امور شهری و فضای سبز همزمان با سی‌و‌چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

عظیم بابایی با اشاره به این مطلب گفت: همزمان با دهه فجر و جشن انقلاب اسلامی ایران 26 عنوان پروژه در حوزه امورشهری و فضای سبز شهری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد. بابایی نگهداشت شهر و ارائه خدمات امور شهری و توسعه فضاهای سبز شهری، در کنار تحقق رویکرد مدیریت شهری مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی را از اولویت‌های مهم و قابل توجه برشمرد و خاطرنشان کرد:

نورپردازی سراهای محله، زیباسازی سیمای بصری، نقاشی دیواری، بهسازی تابلوها و فضاهای تبلیغات محیطی، نصب 12یادمان شهدا، اهتزاز دو پرچم ایران در ارتفاع 60متری، نصب 250دستگاه بدنسازی و 31 مجموعه بازی کودکان در سطح منطقه ازجمله پروژه‌های مورد اشاره است.

وی به تأمین روشنایی بوستان‌های مهران، نیلوفر، بسیج و محمودوند اشاره کرد و اظهار داشت: احداث آبنما در بوستان‌های مالک اشتر و صدف و بازپیرایی آبنماهای بوستان حسن‌زاده و غدیر از دیگر اقداماتی است که به جهت استفاده از منظر آب برای تلطیف هوا و آرامش بصری شهروندان انجام شده است.

شهردار منطقه 20 اعتبارپروژه‌های مذکور را بالغ بر 40میلیارد ریال برشمرد و افزود: علاوه بر طرح‌های مورد اشاره پروژه‌های دیگری نیز در حوزه‌های حمل‌ونقل و ترافیک، فنی و عمران و امور اجتماعی و فرهنگی همزمان با ایام‌الله فجر به مرحله بهره‌برداری می‌رسد و تقدیم شهروندان این منطقه می‌شود.

کد خبر 198362
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز