همشهری آنلاین: دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: در حال حاضر در شرایط خاصی به سر می‌بریم و در یک پیچ تند تاریخی قرار داریم؛ لازم است به خوبی از این پیچ عبور کنیم که این پیچ تند در حال حاضر به انتخابات رسیده است.

به گزارش مهر، حبیب الله عسگر اولادی گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای دنیای اسلام تبدیل شده و سایر کشورها که بیداری اسلامی در آن به وقوع پیوست از ایران الگوبرداری کرده‌اند و باید در داخل به موضوع انتخابات اهمیت بدهیم، زیرا اگر بی‌دلیل انتخابات با جنگ همراه باشد، دیگر نمی‌توانیم الگوی مناسبی برای دیگران باشیم؛ در انتخابات باید سعی کنیم رقابت داشته باشیم.

وی افزود: انتخابات باید یک جشن ملی باشد نه جنگ فرقه‌ای؛ با هر موضوعی که موجب جنگ فرقه‌‌ای می‌‌شود باید مبارزه کنیم. آنچه موجب می‌‌شود که در دنیای اسلام الگو شویم کوشش برای برگزاری انتخابات به عنوان یک جشن ملی است.

عسگراولادی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در شرایط خاصی به سر می‌بریم و در یک پیچ تند تاریخی قرار داریم و فرمان در این پیچ تند در دست ملت و رهبر ایران بوده و لازم است به خوبی از این پیچ عبور کنیم. این پیچ تند در حال حاضر به انتخابات رسیده است و مددکاران اجتماعی در هر لباس و شأنی باید توجه کنند که آهنگ وحدت امت را داشته باشیم.

کد خبر 198065
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز