همشهری آنلاین:معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با انجام بیش‌از ۵ میلیون و یکصد هزار متر مکعب خاکبرداری در پروژه احداث بزرگراه امام ‌علی (ع)، پیشرفت ‌فیزیکی این عملیات به مرز ۸۰ درصد رسید.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، مازیار حسینی با اعلام این خبر افزود: حجم کل عملیات‌خاکی پروژه بزرگراه امام‌علی (ع) حدفاصل مسیل‌باختر تا حرم‌مطهر امام‌خمینی (ره) حدود ۶ میلیون و ۶۹۰ هزار مترمکعب است که تاکنون ۸۰ درصد آن انجام شده‌است.

وی ادامه داد: بیشترین مقدار خاکبرداری‌ها مربوط به بخش حدفاصل میدان‌محلاتی تا جنوب آزادگان و بعداز آن بخش حدفاصل مسیل‌باختر تا خیابان پیروزی ‌است که خوشبختانه با تلاش‌های صورت‌گرفته این عملیات طبق برنامه زمان‌بندی با سرعت‌مناسب درحال پیگیری است.

معاون شهردار تهران عملکرد پیمانکاران در قطعه‌های مختلف پروژه را مطلوب قلمدادکرد و اظهار امیدواری کرد با رفع اندک معارضان‌ ملکی و ‌تأسیساتی باقی‌مانده، سرعت پیشرفت عملیات‌اجرایی به‌حداکثر ممکن برسد.

حسینی در بخش‌پایانی صحبت‌های خود اظهارکرد: عملیات دیواره‌سازی پروژه نیز آغاز و تاکنون حدود ۱۷‌درصد از سطح دیواره‌های پیش‌ساخته که به‌تعبیری ۲۱۴۰۰ مترمربع و یا ۷۱۵۰ قطعه‌می‌شود، انجام شده‌است. از کل شمع‌های موردنیاز برای این پروژه که ۷۱۲۰ شمع می‌باشد، بیش‌از ۶۴۰۰ شمع اجرا شده‌است. به‌این ترتیب می‌توان‌گفت ‌‌نهایت تلاش دست‌اندرکاران امر آن است که این معبرشریانی شمالی- جنوبی در اسرع‌وقت آماده تحویل به شهروندان پایتخت شود.

کد خبر 198039
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز