گروه شهری: در مراسم افتتاح راستگرد بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه زین‌الدین معاون فنی و عمرانی شهردار تهران از افتتاح چند پروژه عمرانی در‌ماه ربیع‌الاول و بهره‌برداری از اتصال بزرگراه باقری به بابایی در دهه فجر خبرداد.

sayyad

مازیار حسینی در حاشیه افتتاح راستگرد بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه زین‌الدین با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه اتصال بزرگراه باقری به بابایی در مرحله اجرای آخرین لایه آسفالت است و بعد از آن عملیات خط کشی انجام می‌شود و کار عمده‌ای برای این پروژه باقی نمانده است.

همچنین بهره‌برداری از تعدادی از پل‌های بزرگراه امام علی(ع) و بخشی از مسیر این بزرگراه و همچنین پایان عملیات احداث تونل نیایش از دیگر پروژه‌هایی است که به گفته مازیار حسینی در‌ماه ربیع‌الاول به انجام می‌رسد. حسینی درباره راستگرد بزرگراه صیاد شیرازی به بزرگراه زین‌الدین گفت: این معبر براساس تقاضاهای مکرر شهروندان ساکن شرق تهران در دستور کار قرار گرفت که تقریبا طی مدت پنج ‌ماه به اجرا درآمد و تلاش کردیم بدون اعمال انحراف ترافیک و با حداقل معارض کار را پیش ببریم. وی با بیان اینکه این معبر از خط سه متروی تهران عبور کرده، افزود: طول این راستگرد حدود 500متر است که شامل پلی 34متری است که از روی خیابان شهید افشاری عبور کرده است.

بنابراین گزارش، اجرای راستگرد بزرگراه صیاد شیرازی، به مردم شرق بزرگراه صیاد شیرازی کمک بسیاری می‌کند زیرا تاکنون دسترسی مستقیمی به بزرگراه زین‌الدین نداشته‌اند.معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در مورد تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ فضل‌الله با محمد علی جناح با اشاره به اینکه آخرین مانع در مسیر احداث این پل نیز برطرف شده و احداث این تقاطع در بهمن‌ماه به اتمام می‌رسد، گفت: این پل که در چهار سطح مختلف در حال ساخت است کاری بی‌نظیر در عرصه مهندسی بوده و جزو پل‌های زیبای تهران به شمار می‌آید.

 

کد خبر 197844
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز