گروه شهری: مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از اتمام عملیات‌اجرایی پل جنوب به غرب تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شیخ‌ فضل‌الله‌ با بزرگراه جناح خبر داد و گفت: این پل‌ به‌زودی دراختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

محمد حسن‌ وساق ضمن اعلام خبرفوق افزود: پل جنوب به غرب تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله‌ - جناح که از پل‌های جهتی این تقاطع به‌شمار می‌رود، 180‌متر طول‌ دارد و برای احداث عرشه آن 86قطعه بتنی پیش‌ساخته (سگمنت) به‌کار رفته است.وی در تشریح پیشرفت عملیات‌اجرایی در سایر بخش‌های پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله‌ - جناح، از اتمام‌ قریب‌الوقوع نصب سگمنت‌ها در پل‌اصلی غرب به شرق این تقاطع خبرداد و گفت: از 238قطعه سگمنت موردنیاز برای احداث عرشه این پل، تاکنون 235قطعه با موفقیت نصب‌شده ‌است.

مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهرتهران با بیان اینکه نصب سگمنت‌های عرشه در پل‌شمال به شرق و پل غرب به شمال تقاطع شیخ‌فضل‌الله - جناح نیز به‌اتمام رسیده است، از اجرای عملیات تکمیلی شامل نصب هندریل‌ها و خاکریزی پشت کوله‌ها دراین دوپل خبرداد. وی عملیات احداث پل شرق به جنوب این تقاطع را درمرحله نصب آخرین سگمنت‌های موردنیاز برای تکمیل عرشه دانست و یادآورشد: با جمع‌آوری پل مسیرانحرافی، پایه‌های باقیمانده پل شرق به جنوب احداث‌شده و به‌این ترتیب هیچ پایه احداث نشده‌ای درکل پروژه وجود ندارد.

به گفته مجری طرح‌های پل و ابنیه سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، پیشرفت عملیات‌اجرایی در پروژه تقاطع غیرهمسطح شیخ‌فضل‌الله - جناح به مرز 80درصد رسیده و درصورتی که تنها معارض‌ملکی باقیمانده این پروژه برطرف‌شود، کل پروژه تا پایان ‌سال‌جاری قابل بهره‌برداری خواهد بود.

کد خبر 195551
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز