یکشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شاهو ‌بابایی مجموعه ˝قاشق‌ها˝ را تنها برای یک شب در گالری اعتماد پیش روی مخاطبان قرار می‌دهد.

spoons

به گزارش سزویس تجسمی هنرآنلاین درکاتولگ این نمایشگاه عنوان کرده است: در حقیقت ایده اصلی این پروژه مربوط به علاقه من به ساختن اشیا و همچنین علاقه به تجربه فن سرامیک و تکنیک سرامیک برای تغییر در ماهیت شیمیایی مواد و عناصر است. این قضیه اکثر وقت‌ها آغاز شیفتگی هنرمند بوده و او را تا مرز پریشانی و وسواس پیش می‌برد. کانسپت این پروژه نیز خود عمل "ساختن" است ؛ ساختن به معنای خلق کردن و چیزی را به وجود آوردن و در این شرایط به وجود آوردن چیزی صمیمی و درعین حال جذاب است.

بابایی، "تزیین" را بخش دیگری از ایده ساخت این پروژه می‌داند در این کار "قاشق" را از مفهوم کاربردی آن خارج کرده و بر خصلت غیر کاربردی آن افزوده است. این عملکرد اتفاقی نزدیک به مجسمه و یا نقاشی است.

نمایشگاه یک شبه "قاشق‌ها" شاهو بابایی روز چهارشنبه 27 دی ماه از ساعت 15 تا 20 در گالری اعتماد برپا می‌شود.

شاهو بابایی متولد 1357 مریوان و کارشناسی نقاشی از دانشگاه هنر تهران است. او همچنین عضو انجمن صنفی نقاشان ایران، عضو انجمن هنرهای تجسمی ایران است. او مدرس دانشگاه جهاد دانشگاهی، هنرمند برگزیده‌ ششمین دوسالانه‌ی نقاشی معاصر تهران است. او همچنین موفق به دریافت فرصت مطالعاتی سفارت ایتالیا شده است.

کلیک کنید

اونمایشگاه‌های انفرادی در گالری‌های اعتماد، هما، دی، آریا، نگارخانه عارف، قزوین برپا کرده است.

او همچنین در نمایشگاه‌های گروهی گفتگوی پرندگان، گالری Leila Taghinia-Milani Heller، لندن 2008، گالری Malcomlde Chazal 2008،سومین دوسالانه‌ی پکن، چین 2008، رازهای نجواشده، رویاهای زمزمه شده، Mall galleries، لندن 2008، هفت نگاه، نیاوران، تهران 1387، انجمن صنفی نقاشان ایران، نگارخانه افرند، تهران 1385، سومین دوسالانه‌ نقاشی جهان اسلام مرکز فرهنگی هنری صبا، تهران 1383، نگارخانه دی، تهران 1383، دوسالانه‌ نقاشی اصفهان 1383، اکسپوی هنر تهران، تالار وحدت، تهران 1383 را در کارنامه خود دارد.

علاقه‌مندان برای دیدن قاشق‌های شاهو بابایی می‌توانند به خیابان باهنر، میدان یاسر، خیابان صادقی قمی، خیابان بوکان (دو راهی سمت راست) پلاک 4 مراجعه کنند.

کد خبر 197697
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز