همشهری آنلاین: خرخرکردن، علاوه بر اینکه آزارنده است، به طور قابل‌توجهی بر سلامت عاطفی و جسمی خرخرکنندگان و اطرافیانشان می‌شود، تاثیر می‌گذارد.

اگر شما به طور مزمن خرخر می‌کنید، این توصیه‌ها را به کار ببندید:

  • کم‌کردن وزن - کاهش وزن؛ میزان بافت‌های چربی در گلو را که با انسداد راه‌هوایی ممکن است باعث خرخرکردن شوند،  بکاهد.
  • بر روی پهلو بخوابید، نه بر روی پشت.
  • از  سیگار کشیدن که در ایجاد خرخر نقش دارد، پرهیز کنید.
  • از نوارهای تنفسی بینی که برای کمک به باز نگه‌داشتن سوراخ‌های بینی در حین خواب طراحی شده‌اند، استفاده کنید.
  • از دکتر و دندانپزشکتان در مورد وسائلی که می‌توانند به کاهش خرخر کمک کنند، مشورت بگیرید.


HealthDay News, 16 Apr., 2007

کد خبر 19766

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار