همشهری آنلاین: رییس جمهورروز 27 فروردین در سخنان خود در جمع مردم شیراز گفت: قدرت‌های زورگوی دنیا بدانند که ‌ملت عزیز ایران برای تحقق همه خواسته‌های قانونی و بحق خود ایستاده و سرسوزنی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا وی بابیان اینکه پیام ملت ما آرامش، صلح، برادری و پیشرفت برای همه است، خطاب به "قدرت‌های زورگو" گفت: بدانید با سوء ‌استفاده از سازمان‌های بین‌المللی که‌ خودتان ساخته‌ و قانون آن را خود وضع کرده‌اید، نخواهید توانست در اراده ملت ایران خللی وارد کنید.

رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری سال گذشته و امسال و با نگاهی به شرایط امروز جهان گفت: سال گذشته به‌نام نامی پیامبر اعظم(ص) نامگذاری شد و امسال سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی است.

وی اظهارداشت: سال گذشته به این مناسبت سالی پر از خیر و برکت ، محبت و همدلی، پیشرفت‌های چشمگیر، نزول پی در پی باران رحمت الهی، ساختن کشور ایران و سرافرازی و عزت برای ملت ما بود.

احمدی‌نژاد با اشاره‌ به‌ همزمانی نوروز امسال و ولادت پیامبر (ص)گفت: امیدوارم با عنایت خدای بزرگ و برکت وجود پیامبر(ص)، امسال بهتر از سال گذشته باشد و ملت ایران به اهداف بلند خود نزدیک شود.

کد خبر 19744

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز