همشهری آنلاین: با نزدیک شدن به انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم، احزاب فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده‌ و بازار رایزنی‌های انتخاباتی نیز داغ است. در چند ماه اخیر اکثر احزاب دیدار با تشکل‌ها و شخصیت‌های برجسته روحانی را در دستور کار خود قرار داده‌اند که ادامه این دیدارها در گزارش حاضر آمده‌اند.

به گزارش همشهری آنلاین، کمیته 9 نفره جبهه پیروان خط امام و رهبری دوشنبه 12 دی ماه با اعضای کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز دیداری انتخاباتی داشتند و به گفته کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری، راهکار وحدت و افزایش همدلی اصولگرایان در انتخابات را مورد بررسی قرار دادند.

اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان ایران نیز به دیدار آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رفتند تا بار دیگر کلیدواژه «انتخابات آزاد» مطرح شود.

فارس نوشت: جمعیت ایثارگران در صدد دیدار با آیت‌الله مصباح است که قرار است این تشکل سیاسی روز دوشنبه 18 دی به دیدار آیت‌الله مصباح عضو شورای فقهی جبهه پایداری برود.

همچنین ابوالقاسم رئوفیان، رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی نیز از دیدار شورای عالی جبهه ایستادگی با سایر تشکل‌ها با هدف تعامل و نزدیک‌تر شدن به تشکل‌های اصولگرا خبر داد و عنوان کرد که جبهه پیروان به زودی با جبهه ایستادگی دیدار می‌کند.

کد خبر 196504
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز