همشهری آنلاین: عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: کسانی که شعار «انتخابات آزاد» را می‌دهند به دنبال تحمیل نامزدهای غیر واجد شرایط قانونی خود بر نظام و کشور هستند.

فارس نوشت: حمیدرضا ترقی در کنار نقاط مثبت عملکرد اصولگرایان از نفوذ جریان انحرافی در دولت و نفوذ مفسدین اقتصادی در بخش‌های اقتصادی و بی‌ثباتی در قانونگذاری و قانون‌گریزی و عدم بهره‌گیری از ظرفیت کامل اصولگرایان و کم‌کاری در عملی کردن شعارهای سال رهبری و دامن زدن به اختلافات جزئی به عنوان نقاط ضعف عملکردی اصولگرایان نام برد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی یادآور شد: سه قطب اصولگرایان، اصلاح‌طلبان و حامیان دولت رقیب اصلی در انتخابات آینده هستند که اصلاح‌طلبان از هر طیفشان مورد حمایت غرب هستند و دشمن تلاش خواهند کرد با دامن زدن به مشکلات اقتصادی و بزرگنمایی کمبودها و گرانی‌ها بعضی از صنوف را تحریک به اغتشاش کرده و تمام موفقیت‌های اصولگرایان را تحت تاثیر مشکلات اقتصادی در افکار عمومی محو کند و کارآمدی اصولگرایان را زیر سوال ببرد.

ترقی داشتن برنامه و تیم کاری را لازمه موفقیت نامزدهای اصولگرا در انتخابات دانست و افزود: کسانی که شعار «انتخابات آزاد» را می‌دهند به دنبال تحمیل نامزدهای غیر واجد شرایط قانونی خود بر نظام و کشور هستند؛ زیرا انتخابات آزاد یعنی در چارچوب قانون نه بر اساس خواست گروه‌ها و جریان‌های سیاسی و معارض.

کد خبر 196060
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز