همشهری آنلاین: نخستین دوره رقابت‌های ایت بال جایزه بزرگ در حالی در یزد به پایان رسید که مهدی راسخی، ورزشکار شیرازی کشورمان جایزه 5 میلیون تومانی را با نتیجه 11 بر 10 از آن خود کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، مسابقات فینال جایزه بزرگ که از ظهر روز جمعه (1 دی) در سالن شمشیر بازی یزد برگزار شد، با پیروزی مهدی راسخی به پایان رسید.

به این ترتیب در مصاف راسخی و خدری، دو ورزشکار ایت بال شیرازی در یزد، راسخی با نتیجه 11 بر 10 از سد همشهری خود گذشت و بر سکوی نخست ایستاد.

معین خدری دوم شد و به جایزه 2 میلیون و پانصد هزار تومانی رسید، کاوه زرعکانی و یونس عرب نیز سوم مشترک شدند و هر کدام جایزه نقدی یک میلیون و صدهزار تومانی را کسب کردند.

در این دوره از رقابت‌ها 64 ورزشکار از سراسر کشور به مصاف هم رفتند که پس از 4 روز رقابت، مهدی راسخی در صدر قرار گرفت. با اهداء جوایز 4 ورزشکار ایت بال نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ، این رقابت‌ها پس از 3 روز تلاش به طور رسمی به پایان رسید.

این مسابقات با حضور حسینی، معاون ورزشی استان یزد، مبینی معاون استاندار، عبدالزاده رئیس هیات بیلیارد استان یزد و جمع کثیری از ورزشکاران و علاقه‌مندان این رشته به پایان رسید.

کد خبر 195170
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز