جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی تماشا (شبکه ویژه سریال) پخش آزمایشی خود را آغاز کرد.

tv

فارس نوشت: شبکه تلویزیونی تماشا با تبلیغ سریال‌های مختلف پخش آزمایشی خود را آغاز کرد. هنوز هیچ آرمی برای این شبکه طراحی نشده و طبق اعلام قبلی علی دارابی معاون سیما سازمان صدا و سیما، این شبکه فقط سریال‌های ایرانی و خارجی را به روی آنتن می‌برد.

در حال حاضر مخاطبان می‌توانند با جستجو در گیرنده‌های دیجیتال خود، شبکه تماشا را به عنوان بیستمین شبکه دریافت کنند.

شبکه تماشا در حال حاضر تبلیغ مجموعه‌هایی نظیر متشکرم، انسان خوب، ارمغان تاریکی، خانه‌به دوش، فردا، مهارت دستان ترو، روزی روزگاری،‌ وفا، عمارت فرنگی، در چشم باد، نابرده رنج، کمیسر والانس و ... را به روی آنتن می‌برد.

«علی دارابی» پیش از این در گفت‌وگویی راجع به تفاوت شبکه تماشا و آی فیلم گفته بود: آی فیلم برون مرزی است و برای خارج از کشور تاسیس شده و براساس اولویت مخاطبان زبان آن تعیین می‌شود. استفاده از زبان فارسی نیز فعلا به صورت موقت مورد استفاده قرار می‌گیرد و بناست تنها پخش ما به زبان عربی و انگلیسی باشد. اکنون نیز تنها تا زمان راه‌اندازی شبکه فیلم و سریال با هدف رفع خلاءهای موجود از زبان فارسی استفاده کرده‌ایم.

معاون سیما افزود: نکته دیگر این است که در شبکه فیلم و سریال از سریال‌های خارجی استفاده خواهد شد اما در شبکه IFILM مطلقا فیلم‌های خارجی نخواهیم داشت و معرفی آثار ایرانی را در این شبکه دنبال می‌کنیم.

کد خبر 195104
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز