همشهری آنلاین: فتحی حماد وزیر کشور دولت منتخب فلسطین (حماس) گفت: دولت غزه برای افزایش توان دفاعی مقاومت فلسطین، وزارت دفاع تاسیس می کند، زیرا دوران استفاده از روش های سنتی به پایان رسیده است.

دولت حماس وزارت دفاع تاسیس می کند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، حماد در سخنانی در مراسم فارغ التحصیلی افسران پلیس در نوار غزه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از انتخابات پارلمانی که قرار است ژانویه آینده برگزار شود در بیشترین سطح حماقت و تندروی قرار خواهد داشت و ما باید شبانه روز آمادگی مقابله با آن را داشته باشیم. زیرا رژیم صهیونیستی معمولا عجولانه و بدون بررسی تصمیم می گیرد.

حماد ، کشورهای عربی و اسلامی را به کمک مالی و تسلیحاتی به مقاومت فلسطین فراخواند و گفت: اشک های عربی و مصاحبه با شبکه های عربی کارگشا نیست زیرا ما با دشمنی تا دندان مسلح روبرو هستیم از این رو به کمک و حمایت نیاز داریم.

وزیر کشور حماس با تاکید بر ضرورت آزاد سازی اموال بلوکه شده فلسطینی ها در بانک های امریکایی، اروپایی از جهانیان خواست کالاهای آمریکایی و اسراییلی را تحریم کنند.

وزیر کشور حماس در عین حال با تقدیر از نقش مصر در حمایت از مردم فلسطین و تلاش این کشور برای امضای قرارداد برقراری آتش بس گفت: مردم فلسطین چه در داخل و چه در خارج از محمد مرسی رئیس جمهوری مصر تشکر می کنند.

کد خبر 193435
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز