سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: با وجود اعلام تعطیلی به دلیل آلودگی هوای تهران، سالن های استاد سمندریان با نمایش«مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی و سالن شماره یک ایرانشهر با نمایش «درخت بلوط» کاری از گروه تئاتر نقشینه در روزهای یاد شده میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

مرکز نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی با مدت زمان 90 دقیقه که اجراهای خود را از اواخر آبان ماه با بازی هنرمندانی همچون؛ میکائیل شهرستانی، کوروش سلیمانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، ناصر عاشوری، عباد نظری، صنم صالحی و ... در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است با توجه به استقبال مخاطبان نه تنها در روزهای یاد شده روی صحنه می‌رود، بلکه در روزهای شنبه مورخ 18 و 25 آذرماه نیز میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

نمایش "درخت بلوط" کاری از گروه تئاتر "نقشینه" نیز از دیگر آثار صحنه ای مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که هر شب به استثناء روزهای شنبه از ساعت 18:30 در تماشاخانه شماره یک اجرا می‌شود.

در این نمایش 70 دقیقه ای که نوشته تیم کرواچ است، رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می‌پردازد و هر شب یکی از بازیگران نامی تئاتر، سینما و تلویزیون همچون مهدی پاکدل، سروش صحت، کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، سروش صحت، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر کمک می‌کنند.

امیر دلاوری، مهرداد صدیقیان، امیر آقایی و برزو ارجمند نیز از دیگر هنرمندانی هستند که در روزهای سه‌شنبه 14 آذر، چهارشنبه 15 آذر، پنجشنبه 16 آذر و جمعه 17 آذر در نمایش «درخت بلوط» به ایفای نقش می‌پردازند.

تمرین نمایش های «تن تن و راز قصر مونداس»به کارگردانی آروند دشت آرای نیز از دیگر فعالیت های مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که همه روزه از ساعت 20 در این مجموعه پیگیری می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایر فعالیت های هنری مجموعه تماشاخانه ایرانشهر می‌توانند از طریق شماره‌های 88814115، 88814125 و88814126 با این مجموعه در ارتباط باشند.

 

کد خبر 193276

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز