دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «مکبث» به کاگردانی قطب الدین صادقی به دلیل استقبال کم نظیر مخاطبان در روزهای شنبه 18 و 25 آذرماه نیز روی صحنه می‌رود.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش 90 دقیقه ای «مکبث» به کارگردانی قطب الدین صادقی که اجراهای خود را از اواخر آبان ماه با بازی هنرمندانی همچون؛ میکائیل شهرستانی، کوروش سلیمانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، ناصر عاشوری، عباد نظری، صنم صالحی و ... در مجموعه تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده است با توجه به استقبال مخاطبان، در روزهای شنبه 18 و 25 آذرماه نیز میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی خواهد بود.

نمایش "درخت بلوط" کاری از گروه تئاتر "نقشینه" از دیگر آثار نمایشی مجموعه تماشاخانه ایرانشهر است که هر شب به استثناء روزهای شنبه از ساعت 18:30دقیقه در تماشاخانه شماره یک روی صحنه می‌رود.

در این نمایش 70 دقیقه ای که نوشته تیم کرواچ است، رضا مولایی به عنوان بازیگر ثابت به ایفای نقش می‌پردازد و هر شب یکی از بازیگران نامی تئاتر، سینما و تلویزیون همچون مهدی پاکدل، سروش صحت، کامبیز دیرباز، پیمان معادی، سیامک انصاری، برزو ارجمند، سروش صحت، رامبد جوان، هومن سیدی، بابک حمیدیان، مهرداد صدیقیان، رامین سیاردشتی و امیر آقایی به عنوان نقش مقابل، مولایی را در اجرای این اثر کمک می‌کنند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش می‌توانند از طریق شماره‌های 88814115، 88814125 و 88814126 و یا مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی www.tamashakhaneh.ir نسبت به تهیه و یا رزرو بلیط اقدام کنند.

 

کد خبر 193140

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز