همشهری آنلاین: اجرای 5 اثر صحنه‌ای با مخاطب بزرگسال و کودک و نوجوان با مضامین عاشورایی و همچنین اجرای تعزیه و رادیو تئاتر از جمله برنامه‌های ویژه‌ مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، برای ایام ماه محرم و صفر است.

نمایش

به گزارش فارس، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از نیمه دوم ماه محرم، نمایش‌ها و برنامه‌های ویژه‌ عاشورایی را برای اجرا در تالارهای اندیشه و سوره و نیز تماشاخانه‌های مهر و ماه تدارک دیده است.

اجرای 5 اثر صحنه‌ای با مخاطب بزرگسال و کودک و نوجوان با مضامین عاشورایی و همچنین اجرای تعزیه و رادیو تئاتر از جمله برنامه‌های ویژه مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، برای ایام ماه محرم و صفر است.

این 5 اثر از میان 23 درخواستی که برای اجرا در این ایام به دفتر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری واصل شده بود؛ پس از بررسی‌های لازم انتخاب شده‌اند و اکنون برای اجرا در دست تمرین و آماده‌سازی قرار گرفته‌اند.

نمایش «مجلس برخوانی معاشقه خنجر و حنجر» نوشته ابوالفضل حاجی‌علی خانی و به کارگردانی علیرضا مهران به عنوان اولین نمایش از سری برنامه‌های عاشورایی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ساعت 19:15 در تماشاخانه ماه میزبان علاقمندان به تئاتر خواهد بود.

این نمایش، به عنوان یکی از موفق‌ترین نمایش‌های حاضر در جشنواره سراسری نهم تئاتر ماه، مورد توجه منتقدین قرار گرفت.

 

کد خبر 191621

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز