همشهری آنلاین: در دیداری که بین مدیر عامل انجمن تئاترانقلاب و دفاع مقدس و قائم مقام موزه دفاع مقدس روی داد، طرفین بر تقویت زمینه های مشترک همکاری و استفاده از ظرفیت های موجود تاکید کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، دراین دیدار که در محل موزه دفاع مقدس انجام شد سردار بنی احمدی قائم مقام موزه دفاع مقدس ضمن تشریح اهداف موزه دفاع مقدس برلزوم استفاده هرچه بیشتر و بهتر از هنر نمایش تاکید کرد و افزود: ما از آثار نمایشی که درباره شهدا و دفاع مقدس اجرا می‌شود، نتایج مثبت وخوبی دریافت کرده ایم و نهادهایی ارزشی مانند شما باید مکانی چون موزه را مال خود بدانند و از ظرفیتهای موجود درآن استفاده کنند.

وی افزود: ما در این موزه که باصرف هزینه هایی بالا انجام شده است سه آمفی تئاتر مجهز و پیشرفته را در اختیار داریم که می‌توانیم با تولید آثار دفاع مقدسی و ارزشی بر رونق اینگونه کارها بیفزاییم.

درادامه حفیظ الله رفیعی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تشکر زحمات با ارزش و مجاهدت گونه کارکنان و دست اندرکاران موزه دفاع مقدس انتقال ارزشها و مفاهیم والا و ارزشمند دفاع مقدس را وظیفه نهادهای مختلفی دانست که باید دست در دست هم نهند تا از عهده این مسئولیت خطیر سرافرازانه بیرون آیند.

مدیرعامل انجمن تتاتر انقلاب و دفاع مقدس بااشاره به تاریخچه و اهداف اصلی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بر لزوم همکاری دوجانبه با موزه تاکید کرد و آمادگی همه جانبه انجمن تئاتر را در زمینه های پژوهشی، تولیدنمایش، چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نشست های تخصصی اعلام کرد.

درپایان این نشست، قرار شد تا طرفین با امضای تفاهم نامه همکاری درجهت حفظ و نشر ارزشهای والای ایثار و شهادت همکاری کنند.

کد خبر 190736

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز