همشهری آنلاین: اثرصادق تیر افکن هنرمند ایرانی با عنوان نقوش انسانی که با تکنیک میکس مدیا در پانزدهمین دو سالانه بین المللی آسیایی 2012 بنگلادش شرکت کرده بود، تندیس دوسالانه، مدال طلا، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این دوسالانه را از آن خود کرد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، پانزدهمین دوسالانه بین المللی هنر آسیایی 2012 از روز 11 آذرماه با 11 اثر تجسمی از 3 هنرمند ایرانی و هنرمندانی از کشورهای آسیایی در آکادمی شیلپا کالا شهرداکا بنگلادش افتتاح و تا یک ماه ادامه دارد.

در پانزدهمین دوسالانه بین المللی هنر آسیایی 2012 بنگلادش، 218 هنرمند با 475 اثر از 35 کشور شرکت کردند که جایزه هنری این دوسالانه بدون ترتیب به پنج هنرمند شرکت کننده، صادق تیرافکن از ایران و هنرمندانی از استرالیا، نپال و دو هنرمند از بنگلادش و جایزه بزرگ این دوسالانه به هنرمندانی از فلسطین، ژاپن و بنگلادش تعلق گرفت که درمراسم اهدای جوایز، کامبیز صبری از ایران جایزه صادق تیر افکن را به نمایندگی از طرف وی تحویل گرفت.

در این دو سالانه 5 تابلو نقاشی از مرتضی اسدی، 4 اثر مجسمه از کامبیز صبری و اثر نقوش انسانی با تکنیک میکس مدیا از صادق تیرافکن با حمایت موزه هنرهای معاصر تهران به نمایش در آمد و کامبیز صبری به عنوان نماینده هنرمندان شرکت کننده در مراسم اهدای جوایز دوسالانه حضور داشت.

آثار پانزدهمین دوسالانه بین المللی هنر آسیایی 2012 بنگلادش با حضور 3 داور خارجی و دو داور بنگلادشی، داوری و صادق تیرافکن از ایران مدال طلا، تندیس دوسالانه، دیپلم افتخار و جایزه نقدی این دوسالانه را از آن خود کرد و برندگان دیگر کشورها بدون ترتیب؛ استرالیا، نپال و دو هنرمند از بنگلادش است.

 

کد خبر 193036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز