همشهری آنلاین: دزد مسلح اموال بازیکنان و اعضای تیم ملی فوتبال نوجوانان دختر ایران در سریلانکا را به سرقت برد.

سرقت سلاح خشونت

هما خدایاری در گفت‌وگو با ایسنا، پس از باخت 3 بر صفر مقابل ازبکستان گفت: وضعیت امنیتی هتل محل اقامت ما در سریلانکا اصلا خوب نیست و به همین دلیل بامداد امروز تمام پول‌های ما مورد سرقت قرار گرفت و تا صبح خواب به چشم‌مان نیامد. ساعت 3 بامداد امروز مربی دروازه‌بانان ما متوجه شد که یک دزد با چاقو بالای سرش ایستاده است. او که به کلی وحشت کرده بود آن دزد را دنبال کرد ولی متاسفانه دزد موفق شد به راحتی فرار کند. ما هم برای اینکه مطمئن شویم به اتاق‌های دیگر بچه‌ها نرفته است، تمام اتاق‌ها را گشتیم و از ترس تا صبح نتوانستیم پلک روی هم بگذاریم.

وی ادامه داد: ما تمام این اتفاقات را به فدراسیون فوتبال سریلانکا و AFC گزارش دادیم و از آن‌ها خواستیم که به دلیل ضعف امنیتی هتل، محل اقامت ما را تغییر دهند. متاسفانه آن‌ها گفتند که این کار را نمی‌توانند بکنند و تنها می‌توانند تعداد ماموران پلیس حاضر در محل را بیشتر کنند. فعلا سه مامور پلیس در هتل مستقر هستند اما وضعیت امنیتی اینجا اصلا خوب نیست چون پنجره‌ها کامل بسته نمی‌شوند و پشت بام هم به بالکن‌ها راه دارد. آن دزد هم مطمئنا از پشت بام وارد اتاق شده بود.

سرپرست تیم فوتبال زیر 16 بانوان ایران همچنین گفت: آن دزد آنقدر برای کارش وقت داشته است که چمدان را وسط اتاق گذاشته و زیر و رویش کرده است. او به راحتی 1700 دلار دارایی ما را سرقت کرد و این در حالی است که مسئولان فدراسیون فوتبال سریلانکا این هتل را بسیار امن توصیف کرده بودند. به نظر من حرکت این سارق کاملا برنامه‌ریزی شده بود.

خدایاری همچنین شکست امروز تیم ملی زیر 16 سال بانوان برابر ازبکستان را به دلیل اتفاقات روی داده در هتل دانست و گفت: ما در بازی اول برابر هند خیلی خوب کار کردیم و با اینکه بازی سنگینی بود توانستیم 5 بر 2 پیروز شویم. اما در بازی امروز برابر ازبکستان به دلیل استرس و وحشتی که از بامداد به دلیل آن سرقت داشتیم و نتوانستیم بخوابیم، نتیجه را به حریف واگذار کردیم و 3 بر صفر شکست خوردیم.

وی در ادامه گفت: متاسفانه مشکلات ما اینجا زیاد است و به نظر می‌رسد همه این مشکلات گریبان تیم ما را می‌گیرد. ما در روز اول مسابقه‌ها بدشانسی آوردیم و فاطمه رحمتی، مدافع راست خوب ما که رویش حساب ویژه‌ای باز کرده بودیم، دچار درد آپاندیس شد و مجبور شدیم او را عمل کنیم. البته این بازیکن امروز مرخص شد و حالش خوب است اما تا پایان رقابت‌ها نمی‌تواند ما را همراهی کند. او بهترین بازیکن تیم ما است.

تیم ملی فوتبال زیر 16 بانوان ایران که برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا در سریلانکا به سر می‌برد، در سومین دیدارش در مرحله اول این بازی‌ها جمعه به مصاف میزبان می‌رود.

کد خبر 192666
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز