همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت کنترل ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون بیش از 50درصد بزرگراه‌های پایتخت به سیستم ثبت تخلفات مجهز شده‌اند گفت: نصب و راه‌اندازی بیش از 70 دروبین ثبت تخلفات جدید در بزرگراه‌های شهر، در دستور کار قرار دارد.

حجت الله بهروز با بیان این مطلب افزود: هم اکنون بیش از ۵۰ درصد از بزرگراه‌های شهر تهران با بیش از ۱۰۷ دوربین ثبت تخلف سرعت، تحت کنترل و نظارت قرار دارند و نصب حدود ۷۰ دوبین ثبت تخلفات جدید در دست اجرا است.

بهروز با تاکید براینکه خوشبختانه سیستم ثبت تخلفات نقش به سزایی در کاهش میزان تخلفات و تصادفات در بزرگراه‌های شهر داشته است گفت: نصب دوربین‌های ثبت تخلفات در بزرگراه‌های آزادگان، شهید مدرس، شهید ستاری، شهید باکری، شهید تندگویان، بعثت، شهید باقری و کمربندی شاه عبدالعظیم در منطقه ۲۰، انتهای بزرگراه شهید همت در منطقه ۲۲ و بخش‌هایی از بزرگراه شهید یاسینی در دستور کار قرار دارد و در تلاشیم که بتوانیم به نقطه‌ای برسیم که کل بزرگراه‌های شهر تهران به این سیستم مجهز شوند.

وی همچنین در خصوص نصب سیستم ثبت تخلفات در بزرگراه صدر نیز گفت: به محض اینکه تونل صدر نیایش تکمیل و آماده بهره برداری شود، سیستم ثبت تخلفات در این بزرگراه نیز راه اندازی خواهد شد.

کد خبر 192515
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز