پنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: فهیمه راستگار، دوبلور با سابقه و پیشکسوت و بازیگر سینما و تئاتر که در چند سال اخیر با بیماری آلزایمر مبارزه می‌کرد ، عصر پنجشنبه دوم آذر درگذشت.

فهیمه راستگار

محمد زهرایی ، مدیر نشر کارنامه که دوستی درازدامنی با نجف دریابندری و راستگار داشته و دارد، ضمن اعلام این خبر به همشهری آنلاین گفت: حوالی ساعت 4 عصر امروز بود که خانم راستگار بعد از چند سال تحمل بیماری دار فانی را وداع گفت.

زهرایی با اشاره به جایگاه راستگار در سپهر فرهنگی ایران گفت: خانم راستگار علاوه بر آنکه دوبلوری صاحب سبک و شیوه در کار خود بودند  و تجربه‌های گرانسنگی در بازیگری سینما و تئاتر داشتند، در زمینه تدوین و تالیف کتاب مستطاب آشپزی و در کنار همسر گرامیشان، نجف دریابندری همتی جانانه را صرف کردند تا یکی از جدی‌ترین آثار در حوزه فرهنگ آشپزی ایرانی به جهانیان معرفی شود.

زهرایی گفت در صددیم که با همراهی مسئولان مکانی را در قطعه هنرمندان بهشت زهرا برای تدفین این بانوی محترم اختصاص دهیم، ضمن آنکه اطلاعات درباره مراسم و محل تدفین و نیز مراسم ختم به زودی از سوی رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

همشهری آنلاین درگذشت این بانوی پیش کسوت عرصه دوبله و تئاتر و نمایش ایران را به جامعه هنری و نیز استاد نجف دریابندری تسلیت می‌گوید.

کد خبر 192158
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز