چهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران در نامه‌ای به شهردار غزه ، ضمن ابراز همدری با مردم این شهر جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را محکوم کرد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تهران سما، متن کامل نامه محمد باقرقالیباف به شرح زیر است:

جناب آقای رفیق مکی
شهردار محترم غزه

سلام علیکم
خبر تجاور و تعدی مجدد رژیم اشغالگر صهیونیستی به غزه، موجب تاسف و تالم عمیق اینجانب و تمامی انسان دوستان و آزادی خواهان جهان گردید. متاسفانه این اولین بار نیست که این رژیم جعلی و اشغالگر به دور از هرگونه انسانیت، حوادث غم انگیز و تلخی را رقم می‌زند. فجایعی که با قتل، کشتار و به شهادت رساندن زنان، مردان و به ویژه کودکان بی‌گناه و بی‌دفاع همراه است. جهانیان، بار‌ها صحنه‌های دلخراش جنایات رژیم نامشروع صهیونیستی را مشاهده گر بوده‌اند.

اینجانب به نوبه خود و به نمایندگی از شهروندان آگاه و مسلمان تهران، ضمن محکومیت این قبیل جنایات، از تمامی انسان‌های آزاده و به ویژه مسلمانان جهان می‌خواهم با محکوم نمودن جنایات ضد بشری رژیم صهیونیستی و اعلام برائت و انزجار از آن، همبستگی و همدردی خود با شهروندان مقاوم و مظلوم فلسطینی بالاخص شهروندانی که در غزه و سایر سرزمین‌های اشغالی زندگی می‌کنند را اعلام داشته و از هرگونه تلاش و کوششی برای کمک رسانی و پایان دادن به حملات رژیم صهیونیستی و حامیان آن دریغ ننمایند. سرزمین یکپارچه فلسطین، قدس شریف و غزه عزیز پاره تن اسلامند و ان شاء الله به زودی به سرزمین‌های اسلامی ملحق خواهند شد.

فرصت را مغتنم شمرده سلامتی، عزت و توفیقات روز افزون جنابعالی و شهروندان محترم شهرتان و همچنین دوام و بقای فلسطین، قدس شریف، غزه و نهضت مقاومت را از خداوند منان مسالت می‌نمایم.

کد خبر 192058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز