همشهری آنلاین: یدالله جوانی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در مقابل اقتدار و توانایی غزه کم آورده است گفت: آنچه مسلم است، این حمله رژیم صهیونیستی به غزه باردیگر ناتوانی آنها را به اثبات رساند و برگ دیگری از اقتدار و توانایی حماس رقم خورد.

سردار یدالله جوانی مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ،با اشاره به تهاجم رژیم صهیونیستی علیه غزه افزود: در این چند روز رژیم صهیونیستی تهاجمات زیادی را علیه غزه انجام داده است و سردمداران این رژیم غاصب وقتی حملات جدید خود را آغاز کردند براین باور بودند که حتما پیروز جنگ خواهند شد.

وی که با خبرگزاری مهر گفتگو کرده است افزود: اما مقاومت حماس،امنیت رژیم صهیونیستی را به خط انداخت به طوری که مجبور شدند موضوع آتش بس و یا مذاکره را مطرح کنند و دراصل موضوع مذاکره از سوی رژیم صهیونیستی و از طرف برخی از کشورهای واسط(کشورهای منطقه)مطرح شده است،اما می خواهند به گونه ای جلوه دهند که این درخواست از سوی حماس بیان شده است.

جوانی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای عبور از بحرانی که در آن قرار گرفته موضوع مذاکره را دنبال می کند در حالی که حماس و مقاومت به خوبی مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه با این اوضاع به هیچ وجه مذاکره به نفع حماس نیست گفت: البته اگر بخواهد مذاکره ای انجام شود گروه های فلسطینی شرط و شروطی دارند و حتما ان را مطرح خواهند کرد به هرحال آنچه مسلم است،این حمله رژیم صهیونیستی به غزه باردیگر ناتوانی آنها را به اثبات رساند و برگ دیگری از اقتدار و توانایی حماس رقم خورد.

کد خبر 192049
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز