همشهری آنلاین: معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران با بیان این که هم اکنون میدان امام حسین برای برگزاری مراسم عزاداری سید الشهدا آماده است ، از برگزاری گردهمایی بزرگ بسیجیان در روز تاسوعا و برپایی نماز ظهر عاشورا در میدان امام حسین خبر داد.

نماز ظهر عاشورا

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد هادی ایازی پیرامون میدان امام حسین و اجرای مراسم مذهبی در ایام محرم در این میدان اظهار کرده بود: هشتم ، نهم و دهم محرم به طور قطع برنامه های مختلفی در میدان امام حسین (ع) و این خیابان برگزار خواهد شد.

ایازی ادامه داد: در دهه اول محرم برنامه های گسترده ای در شهر تهران برگزار می شود و در روزهای تاسوعا و عاشورا خیمه های معرفت در سطح مناطق 22گانه برپا می شود.

وی از برگزاری برنامه هایی از قبیل اجرای نمایش های آیینی ، برپایی خیمه عاشورا و تولید محصولات فرهنگی متناسب با ایام سوگواری در قالب سی دی ، کتاب و نشریات خبر داد.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه به طور کل برای ایام محرم بیش از 300 برنامه مذهبی پیش بینی شده است ، در خصوص نحوه تبلیغات سطح شهر، عنوان کرد: شهرداری تبلیغات شهری را برای هویت بخشی فضاهای بصری در ایام محرم و صفر به طور گسترده انجام داده است.

 

کد خبر 192048
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز