مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گفت: برای ساماندهی زباله‌ها بیش ­از 11تن کیسه‌های بزرگ زباله در میان هیئت­های مذهبی توزیع شده است.

کیسه زباله

به گزارش همشهری آنلاین، سید محمد فیاض با بیان این مطلب افزود: توزیع نذورات در ظروف یکبار مصرف طی ایام ماه محرم، حجم و وزن پسماندهای شهر تهران را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه رهاسازی زباله ها و ظروف یکبار مصرف در معابر و انهار شهر در روزهای محرم موجب بروز مشکلات زیست محیطی، آبگرفتگی­ها و نازیبایی های بصری می شود ،ادامه داد: برای ساماندهی زباله ها بیش­از 11تن کیسه های بزرگ زباله در میان هیئت­های مذهبی توزیع شده است و امیدواریم مسئولین هیئت ها و شهروندان نیز با قراردادن زباله ها در مخازن و مکان های مخصوص جمع آوری زباله ها و خودداری از رها سازی آنها در سطح کوی ها،خیابان ها وجوی های آب خدمتگزاران خود در شهرداری تهران را یاری رسانند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند در ادامه به پاکسازی معابر پیرامون حسینیه ها واماکن مذهبی و مسیر حرکت هیئت­های عزاداری اشاره کرد و گفت : برنامه­ ریزی و پیش ­بینی­ های لازم جهت تامین تجهیزات،ماشین ­آلات و نیروی انسانی صورت گرفته است و کلیه پیمانکاران نظافت و رفت وروب نواحی وظیفه دارند در اسرع وقت نسبت به نظافت و پاکسازی معابر،انهار و تخلیه مداوم مخازن پیرامون اماکن برگزاری مراسم سوگواری سالار شهیدان اقدام کنند.

 

کد خبر 191761
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز