همشهری آنلاین: معاون پارلمانی رئیس جمهور از تمام نمایندگان مجلس دعوت کرد که در دیدار امشب نمایندگان با رئیس‌جمهور حضور پیدا کنند.

دولت

لطف‌الله فروزنده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به دیدار امشب (یکشنبه 28 آبان) نمایندگان مجلس با رئیس‌جمهور گفت: ما از همه نمایندگان دعوت کرده‌ایم که در این جلسه برای بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های‌شان در ارتباط با مسائل روز و جاری کشور حضور پیدا کنند و معتقدیم که این اقدام و مکانیزم موفق و موثر است و در راستای تعامل هرچه بیشتر دولت و مجلس صورت می‌گیرد.

وی با بیان این‌که «ما از همه نمایندگان مجلس برای حضور در این جلسه دعوت کرده‌ایم و فکر می‌کنیم جلسه خوبی خواهد بود و زمینه برای تعامل هرچه بیشتر بین این دو قوه موثر و تاثیرگذار را فراهم می‌کند» خاطرنشان کرد: ما از هیات رییسه مجلس نیز دعوت کردیم که در این جلسه حضور داشته باشند؛ چراکه فکر می‌کنیم حضورشان موثر خواهد بود.

وی با بیان این‌که «ما از همه نمایندگان خواهش می‌کنیم که در این جلسه حضور پیدا کنند» گفت: البته نشست‌های مشترک دولت و مجلس به قوت خود باقی خواهد ماند و این‌گونه نشست‌ها و نشست‌های دولت و مجلس هر دو سازوکارهای مناسبی برای تعامل هرچه بیشتر دو قوه جهت حل مشکلات کشور فراهم می‌کند؛ چراکه به جد معتقدیم که مشکلات کشور در سایه تعامل قوا از جمله دو قوه مجریه و مقننه حل خواهد شد.

دیدار نمایندگان مجلس با رییس‌جمهور قرار است امشب بعد از نماز مغرب و عشاء و جلسه یکشنبه‌شب هیات دولت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شود.

کد خبر 191682
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز