مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۵
۰ نفر

گروه شهری: سازمان زیباسازی شهر تهران با برنامه‌های مختلف به استقبال‌ماه محرم می‌رود.

نقاشی دیواری در جداره‌های پیرامونی میدان امام حسین، سیاه‌پوش‌کردن و نصب پرچم در میدان امام حسین و خیابان 17شهریور و اجرای کارگاه نقاشی با موضوع عاشورایی در سه بخش نقاشی، نقاشی‌خط و اجرای محیطی توسط دانشگاه شاهد در دهه دوم محرم در میدان امام‌حسین با حضور استادان و دانشجویان ازجمله برنامه‌های اداره نقاشی و گرافیک محیطی سازمان زیباسازی در‌ماه محرم برای تهران است.

علاوه بر این، اداره آثار حجمی طی فراخوانی با موضوع طراحی المان‌های مذهبی، تعدادی طرح حجمی با محتوای مضمونی متناسب با ایام محرم و صفر انتخاب کرده است. طرح‌های منتخب توسط هنرمندان در حال اجرا و قرار است همزمان با آغاز‌ ماه محرم در سطح شهر مورد بهره‌برداری قرار گیرد. آثار حجمی از جنس آهن و فایبرگلاس است و تا پایان‌ماه صفر در محیط شهری باقی می‌مانند.

همچنین مجموعه المان‌های عاشورایی، به‌صورت یک اثر چیدمانی در میدان امام حسین و محور پیاده‌راه شهدا اجرا می‌شود. برگزاری فراخوان سوگواره سرو و دریافت طرح‌های مربوط به ماه محرم در قالب پوستر و عکس ازجمله برنامه‌های اداره تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران برای این ماه است. واگذاری فضاهای تبلیغات شهری به‌صورت رایگان به هیئت‌ها و نهادهای متقاضی تبلیغات محیطی، استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) در ذیل طرح‌ها و اکران طرح‌ها روی عرشه پل‌ها ازجمله کارهای سازمان زیباسازی در‌ماه محرم و صفر است.

کد خبر 191340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز