مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۷:۱۵
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: مدیرعامل پارس خودرو در پاسخ به انتقادات مطرح شده در زمینه فقدان برنامه‌ریزی برای تولید مدل‌های جدید خودروی ماکسیما در ایران، از رایزنی‌های این شرکت برای این منظور خبر داد.

ایسنا نوشت: روح‌الله صمدی مله در پاسخ به این پرسش که چه خودرویی جایگزین ماکسیما خواهد شد؟ اظهار کرد: جایگزین ماکسیما، خودروی تیانا است که در حال حاضر تولید آن انجام می‌شود.

وی درباره اینکه آیا تولید خودروی تیانا برای پوشش توقف تولید ماکسیما افزایش خواهد یافت، اظهار کرد: تیراژ این خودرو اقتصادی است و به اندازه‌ای است که مورد نیاز بازار است. البته خودروهای دیگری را برای جایگزینی ماکسیما مدنظر داریم که در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

صمدی مله در پاسخ به اینکه برخی کارشناسان از فقدان برنامه‌ریزی پارس خودرو برای تولید مدل جدید ماکسیما در ایران انتقاد کرده‌اند آن هم در شرایطی که هم‌اکنون مدل‌های جدید این خودرو در ژاپن و آمریکا تولید می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه فعالیت‌های لازم صورت گرفته که البته هنوز به نتیجه قطعی برای اعلام نرسیده است. ولی به هر حال ما برای فعالیت در این حوزه از بازار در حال رایزنی هستیم.

حدود سه هفته پیش تولید ماکسیما در ایران به دلیل گذشت مدت زمان حدود 11 سال از زمان‌ آغاز تولید آن متوقف شد. در این زمینه هاشم یکه‌زارع - مدیرعامل اسبق پارس خودرو، در گفت‌وگویی با انتقاد از نوع مدیریت مسوولان فعلی این شرکت در این زمینه اظهار کرده بود: در حال حاضر مدل جدید ماکسیما همچنان در ژاپن و آمریکا تولید می‌شود، بنابراین مناسب بود که مسوولان پارس خودرو در سال‌های گذشته در زمینه تولید مدل‌های جدید ماکسیما با شرکت نیسان وارد مذاکره می‌شدند تا از توقف تولید یک خودروی با کیفیت داخلی جوگیری می‌شد. با این حال برای مسوولان پارس خودرو در زمینه تولید خودروهای بهتر آرزوی موفقیت می‌کنیم.

کد خبر 190627
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز