یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهدی مهدوی‌کیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس جلوی دوربین مستند جدید الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی رفت.

فوتبال

به گزارش فارس، مهدی مهدوی‌کیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از آخرین کسانی است که جلوی دوربین الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی حاضر شد و در توصیف ویژگی و جایگاه جهانی شهرداد روحانی صحبت کرد.

او درباره سابقه آشنایی خود با شخصیت شهرداد روحانی گفت: ما در مسابقات المپیک 98 در بانکوک حضور پیدا کردیم و تیم فوتبال ما قهرمان شد، جالب اینکه در همان زمان دولت تایلند از آقای شهرداد روحانی برای رهبری موسیقی مراسم افتتاحیه و اختتامیه دعوت به عمل آورده بود که کار موفقی شد و از دولت تایلند جایزه هم گرفتند. پا‌قدم ایشان هم برای ما خوب بود‌، چون ما قهرمان شدیم.

مهدوی‌کیا در ادامه با اشاره به جایگاه جهانی روحانی گفت: قطعا آقای شهرداد روحانی در زمینه کارشان سختی‌های بسیاری کشیده‌اند که به این مرحله رسیده‌اند؛ به این دلیل که کار راحتی نیست که در بین این همه موزیسین که به شدت کارشان را پیگیری می‌کنند، بالا بیایید و چنین جایگاهی را در عرصه موسیقی در دنیا کسب کنید و این موضوع کار راحتی نیست.

وقتی شما خارج از مملکت خودتان هستید و قرار است کاری را انجام دهید که بدرخشید باید تلاش و پشتکارتان در آن بیشتر باشد تا بتوانید از بقیه سبقت بگیرید.

وی با اشاره به لزوم بر‌قراری ارتباط بین ورزشکاران و هنرمندان گفت: از دیر‌باز رابطه نزدیکی بین هنرمندان و ورزشکاران بوده و شما این مسئله را در تمام دنیا بارها شاهد هستید.

وقتی مسابقاتی برگزار می‌شود، خیرخواهانه یا مسابقات دوستانه، هنرمندان در کنار ورزشکاران قرار می‌گیرند.

او افزود: پیشنهاد من این است که از مفاخر و کسانی که در کشورمان باعث افتخارمان هستند از کتاب‌های درسی و از مدارس شروع کنیم و به بچه‌ها از دوران دبستان آموزش دهیم که چه کسانی افتخارات سرزمین‌شان هستند و چه زحماتی را کشیده‌اند و در تاریخ کشورشان تاثیر‌گذار بوده‌اند.

مستند بلند شهرداد روحانی که با استفاده از تکنیک انیمیشن و تلفیق آن با واقعیت تولید می‌شود و با حضور چهره‌های سرشناس جهانی و امکانات ویژه سینمایی خود در زمره پرهزینه‌ترین مستند‌های تولید شده در حوزه موسیقی است و تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن را الهام قره‌خانی و مهرتاش مهدوی بر عهده دارند.

عوامل مستند سینمایی شهرداد روحانی عبارتند از: تهیه‌کننده و کارگردان: الهام قره‌خانی، مهرتاش مهدوی، مدیر فیلمبرداری: محمد پور‌قربانعلی، طراح کاراکتر و سرپرست بخش انیمیشن در ایران: نوروز عباسی،پشتیبانی فنی: حیدر نشاطی مقدم، دستیار کارگردان: محمد قلعه‌چغایی، بهنام تاجیک، طراح گریم: هادی قالی‌خانی، عکاس: سعید عباس اصفهانی، هماهنگی تولید: روناک صادقی، روابط عمومی: علی ظهوری‌راد.

 

کد خبر 190078

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز