پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: خبرگزاری مهر خبری داده مبنی بر اینکه قدرت الله ایزدی بازیگری که با نام آقا رشید مطرح شد، سکته کرده و در قسمت ICU بیمارستان بستری شده است. اما خبرگزاری فارس خبر دیگری در این باره مخابره کرد.

قدرت الله ایزدی

خبر مهر

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت الله ایزدی همان آقارشید خودمان است که سالیان سال غم و غصه خود را خورد تا در آشفته بازار غم پروری، لختی مردم را بخنداند اکنون در بستر بیماری قرار دارد و در بخش ICU بیمارستان اصفهان بستری شده است.

قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید از بازیگران کمدی ایرانی است. وی در سال ۱۳۳۵ در شهرستان برخوار و میمه استان اصفهان به دنیا آمد و در سال ۱۳۵۸ به عنوان آموزگار در وزارت آموزش و پرورش استخدام گردید.

وی در سال ۱۳۶۴ از طریق صدا و سیما وارد دنیای بازیگری شد و در سال ۱۳۷۵ اولین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی نیز ادامه داده‌است. از جمله فیلم‌های او می‌توان به کارآگاه رشید و رشید فراری و الم شنگه اشاره کرد.

خبر فارس

قدرت‌الله ایزدی بازیگر نام‌آشنای تئاتر و تلویزیون کشور خبر سکته کردن و بستری شدنش در بیمارستان را تکذیب کرد و او همچنان می‌خندد و می‌خنداند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، از صبح امروز ‌پنج‌شنبه‌ اخباری بر روی تعدادی از خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری مبنی بر سکته کردن قدرت الله ایزدی معروف به "آقا رشید" بازیگر نام آشنای تئاتر و تلویزیون ایران منتشر شد.

برای جویا شدن از حال این بازیگر بزرگ که همواره لبخند را بر لبان ایرانیان می‌نشانده است، با وی تماس گرفتیم که آقای ایزدی خود، گوشی همراهش را پاسخ داد.

این بازیگر کمدی تئاتر و تلویزیون تمامی خبرها مبنی بر سکته کردن و بستری شدن وی در یکی از بیمارستان‌های اصفهان را تکذیب کرد.

وی افزود: نمی‌دانم منشا این شایعات از کجاست و از ظهر تاکنون تلفن همراه من مدام زنگ می‌خورد و مردم‌ و همکاران و خانواده و آشنایان که به من لطف دارند، ابراز نگرانی کرده و حال من را جویا می‌شوند.

ایزدی با بیان اینکه در حال حاضر به لطف خدا در سلامت کامل است، گفت: در عکسی که از بستری شدن من منتشر شده روی بالشت زیر سرم نوشته شده CCU، در حالیکه در متن خبرها گفته شده من در قسمت ICU بیمارستان بستری شده‌ام.

وی در پاسخ به این سئوال که پس سایت‌ها این عکس بیمارستان که شما در آن بستری هستید را از کجا آورده‌اند، تصریح کرد: در سال 84 به دلیل ناراحتی معده به بیمارستان ایران‌شهر تهران مراجعه کردم و به دلیل اینکه پزشکان به عارضه قلبی مشکوک شدند، من را یک شبانه روز تحت مراقبت ویژه در بخش CCU این بیمارستان قرار دادند.

قدرت‌الله ایزدی معروف به آقا رشید از بازیگران کمدی ایرانی است.

وی در سال 1335 در شهرستان برخوار و میمه استان اصفهان به دنیا آمد و در سال 1364 از طریق صدا و سیما وارد دنیای بازیگری شد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون کشور در سال 1375 نخستین تئاتر خود را به روی صحنه برد. ایزدی در کنار فعالیت هنری به شغل معلمی که از ابتدا دنبال می‌کرده، نیز ادامه داده‌ است.

از جمله فیلم‌های او می‌توان به کارآگاه رشید و رشید فراری و الم شنگه اشاره کرد.

کد خبر 183721
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز