همشهری‌آنلاین: مدیر مسوول روزنامه اعتماد در بیان اینکه احمدی نژاد بشترین زحمات و تلاش‌‎ها را در دولت انجام داده است، گفت: عدم امنیت استمرار مدیریت برای تصمیمات و برنامه ریزی‌ها و استفاده از افراد بی تجربه و صفر کیلومتر بزرگترین ضعف دولت احمدی نژاد بود.

الیاس حضرتی به فعالیت احمدی ن‍ژاد در دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: شخص احمدی نژاد شاید در شبانه روز 4 تا 5 ساعت بیشتر نخوابیده باشد و بیشترین تلاش‌ها را کرده و زحمت کشیده است ولی اشکال کار دولت وی این بود که مرتبا کشور را به یک آزمون و خطا تبدیل کرده بود و نتوانست آدم‌های قوی، صاحب نظر و با تجربه را جذب نماید.

مهمترین اظهارات الیاس حضرتی در گفتگو با مهر را در زیر بخوانید:

  • احمدی نژاد از افراد صفر کیلومتر استفاده کرد که کاردان و با تجربه نبودند و بعدها می‌آمدند بعد از 6 ماه بر اوضاع کاری خود مسلط شوند کنار گذاشته می‌شوند.
  • عمر متوسط مدیریت در 26 سال گذشته در طول دوران انقلاب اسلامی حداقل 4 سال بود و در دوران احمدی نژاد به 4 ماه کاهش یافت؛ لذا عدم امنیت استمرار مدیریت برای تصمیمات و برنامه ریزی‌ها بزرگترین ضعف دولت احمدی نژاد بود که خسارت‌های بسیار زیادی را بر کشور وارد ساخت.
  • در دولت آینده نیازمند افراد کارآزموده هستیم. دولت آینده نیاز به افراد کارآزموده‌ای دارد که سال‌های سال در دورن انقلاب اسلامی پخته شده‌اند و ما از این افراد در جناح‌های مختلف سیاسی چه اصولگرا و چه اصلاح طلب کم نداریم که در دنیا مطرح هستند و حریف ندارند و به طور مشخص می‌توان از آقای خاتمی و هاشمی نام برد که حضورشان در انتخابات چه به صورت مستقیم و چه به صورت حمایت از کاندیدا موثر است.
کد خبر 189971
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز