همشهری آنلاین: سازمان زیباسازی شهر تهران به مناسبت پاسداشت 28 صفر رحلت پیامبر اعظم (ص)، نمایشگاه پوستر "عروج نور" و به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه پوستر "فجر" برگزار می‌کند.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایسنا، کلیه هنرمندان و دانشجویان هنرهای تجسمی برای شرکت در نمایشگاه پوستر "عروج نور" می‌توانند تا 15 آذر ماه و برای شرکت در جشنواره " فجر" تا 30 آذر با ارسال آثار خود به دفتر دبیرخانه جشنواره، در این دو نمایشگاه شرکت کنند.

آثار پس از داوری از سوی هیات داوران انتخاب و به سه اثر برگزیده در هر دو نمایشگاه لوح تقدیر و 20، 15 و 10 میلیون ریال جایزه نقدی اهدا می‌شود و به کلیه آثاری که به نمایشگاه راه یافته‌اند، مبلغ 2 میلیون ریال حق‌التالیف تعلق می‌گیرد.

شرکت برای کلیه هنرمندان و علاقمندان در این دو جشنواره آزاد است و هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه 5 اثر در جشنواره فجر شرکت کند البته آثار باید روی CD و یا DVD ذخیره شده و نام طراح روی آن نوشته شده باشد.

با توجه به اینکه آثار منتخب علاوه بر چاپ 100 در 70 و ارائه در نمایشگاه، بر روی تابلوهای گرافیک محیطی سطح شهر نیز به نمایش در می‌آیند، طراحان باید به ویژگی‌ها و مولفه‌های طراحی برای تابلوهای شهری توجه داشته باشند.

آثار باید در ابعاد 100 در 70 و در وضوح dpi 300 و در فضای cmyk اجرا شده باشند و استفاده از آرم و عنوان شهرداری تهران در طرح‌ها ضروری است.

به تمامی شرکت کنندگان که آثارشان به نمایشگاه راه یافته، گواهی شرکت و کتاب جشنواره تعلق می‌گیرد.

علاقمندان برای شرکت، تکمیل فرم شرکت و ارسال تصویر می‌توانند به سایت www.zibasazi.ir مراجعه کنند و یا با دبیرخانه جشنواره به آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، نرسیده به میرداماد، خیابان دامن افشار، پلاک 55، سازمان زیباسازی شهر تهران، معاونت فرهنگی، دبیرخانه جشنواره فجر، شماره تلفن 89357509 تماس بگیرند.

 

کد خبر 189653

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز