همشهری آنلاین: همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلمهای علمی، آموزشی و تربیتی رشد،دبیرخانه این جشنواره دو جلد کتاب در خصوص آموزش فیلم و استفاده از فیلم و ویدیوی دیجیتال در کلاس درس را آماده و به زیور چاپ آراسته است.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش همشهری آنلاین، کتاب "آموزش فیلم (فیلم در مدرسه به عنوان واحد درسی)" که توسط پروفسور دراگان میلینکویچ فیمون نگاشته شده است، مطالبی مانند: چگونه فیلم نگاه کنیم، ضرورت به کارگیری فیلم در مدرسه، تجزیه و تحلیل فیلم و مطالب متنوع دیگر را درگرفته است.

نویسنده این کتاب همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم رشد یک کارگاه آموزشی دراین خصوص و با محوریت فیلم آموزشی را در تهران برگزار خواهد کرد.

این کتاب توسط مهرناز بویر ترجمه و به وسیله انتشارات مدرسه منتشر شده است.

کتاب "استفاده از فیلم و ویدیوی دیجیتال در کلاس درس(راهنمایی برای معلمان)" نیز همزمان با برگزاری جشنواره چهل و دوم فیلم رشد به چاپ رسیده و خواننندگان و مخاطبان را با مطالبی باموضوعات ذیل آشنا می‌کند: سواد رسانه، چرا از رسانه در آموزش استفاده می‌شود، انواع چند رسانه‌ای‌ها و برنامه‌های کاربردی در کلاس درس، فیلمساز در کلاس درس، فیلم برای فعالیت و ارتقاء لغت خاص و ... .

این کتاب توسط دکتر زهره عابدی کرجی بان و هیوا اسدپور تالیف شده است و دکتر حمیدرضا کفاش نظارت علمی کتاب را بر عهده داشته است.

با آغاز فعالیت چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم رشد، علاقمندان می‌توانند برای دیدن فیلم های این جشنواره به دو سینمای فلسطین، صحرا و 120 مدرسه و مرکز آموزشی در تهران مراجعه کنند.

اکران فیلم های جشنواره بین المللی فیلم رشد تا 12 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 189337

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز