همشهری‌آنلاین: دو کتاب نقطه و ناوبری وب نوشته حسین انتظامی با حضور شهیندخت خوارزمی، یونس شکرخواه و مهدی فیروزان و مولف کتاب ساعت 16 تا 18 روز چهارشنبه 18 مرداد در فرهنگستان هنر نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  روابط عمومی فرهنگستان هنر، «نقطه» مقالات آموزشی-کاربردی انتظامی درباره روزنامه‌نگاری و مدیریت رسانه است که برای دومین بار با اضافات و ویرایش جدید، منتشر می‌شود و «ناوبری وب» نیز یافته‌های علمی در روزنامه‌نگاری‌ آنلاین و مدیریت داده است که به قلم همین نویسنده برای نخستین بار منتشر و روانه بازار کتاب ایران شده است.

more

 ناوبری وب اثر تازه در زمینه روزنامه‌نگاری آنلاین و مدیریت داده

«یک نکته کوتاه درباره تیتر زنی، سردبیر را به رسمیت بشناسیم، سیاسیون، رسانه‌ها را می‌خرند؟، آتش‌نشانان نمی‌توانند دورکاری کنند، الکترونیک، ‌دیجیتال، سایبر یا آنلاین؟، فرق دانشنامه با دایره‌المعارف!، عمق یک سانتی متری، گوشمالی انگلیس؟، خاطره دیالکتیکی، راه حل شابلونی، مقام آگاه، یک فرمول ساده برای گمانه‌زنی تیراژ، زرد کم‌‌رنگ، زرد پر‌‌رنگ، روزنامه‌‌‌‌های یک میلیونی و...» از جمله عناوین بخش‌های مختلف کتاب «نقطه» است.

«ناوبری وب» نیز کتاب متفاوتی در حوزه روزنامه‌نگاری آنلاین است که برای همه مدیران رسانه ای در فضای وب مفید است. «سایت‌های پر مراجعه، الکترونیک، دیجیتال، سایبر یا آنلاین؟، چگونه بر «داده» مدیریت کنیم؟، معیارهایی برای حرفه‌ای بودن، نظرسنجی اینترنتی، مقام آگاه، مدیریت منابع انسانی، سوء کاربری و...» از جمله عناوین فصل اول کتاب است. در فصل دوم کتاب نیز یافته‌ها و تجربه‌های عملیاتی‌شده گروه رسانه‌ای خبر با محوریت «خبرآنلاین» در دسترس مخاطب قرار گرفته است.

این نشست چهارشنبه 18 مرداد ساعت 16 در سالن همایش‌های فرهنگستان هنر با حضور شهیندخت خوارزمی، یونس شکرخواه و مهدی فیروزان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین تر از چهارراه طالقانی شماره 1552، سالن همایش‌های فرهنگستان هنر مراجعه کنند.

کد خبر 180300
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز