همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با تاکید براینکه انتقال صنوف میدان امام حسین ربطی به پروژه پیاده راه‌سازی ندارد و بر اساس بند ۲۰ این کار انجام می‌شود، گفت: پروژه عمرانی میدان امام حسین تا پایان آبان تمام می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، رضا قدیمی با اشاره به پروژه خیابان 17 شهریور گفت: ساماندهی میدان امام حسین(ع) و شهدا در سال 81 به تصویب رسیده و برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران ادامه داد،گفت: مطالعات زیادی بر روی این پروژه توسط کارشناسان و مشاوران انجام شد.

به گفته قدیمی، مشاوران ترافیکی، فرهنگی، معماری و زیبا‌سازی نظرات متعددی در این زمینه داده و همچنین مشاوران کسب و پیشه در این زمینه کار کرده و مطالعات انجام شد.

وی با تاکید بر این موضوع که تمامی کوچه‌های بن‌بست انتهایشان باز شده است، گفت: با این اقدام دسترسی‌ها را آسان کرده‌ایم تا شهروندان بتوانند به راحتی تردد کنند.

مدیر عامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه 389 واحد صنفی از رسته‌های مختلف داشته‌ایم، گفت: 40 واحد تعمیرگاهی و 38 واحد نمایشگاه اتومبیل داشته‌ایم.

قدیمی اضافه کرد: از 3 تا 4 سال پیش اخطارهایی برای نمایشگاه‌ها و تعمیرگاه‌ها صادر کرده بودیم و انتقال آنها ربطی به طرح پیاده‌راه‌سازی خیابان امام حسین ندارد.

به گفته قدیمی ازدحام جمعیت و مشکلاتی که برخی از این صنوف برای شهروندان ایجاد می‌کند باعث شد که آنها را منتقل کنیم.

وی تاکید کرد که پرونده‌هایی این صنوف دارند و براساس بند 20 آنها را منتقل می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی و مشاغل شهر تهران با تاکید بر این موضوع که برخی از مغازه‌داران به این طرح اعتراض کردند گفت: اما تعداد زیادی هم از آن استقبال کردند.

وی اضافه کرد: 81 واحد صنفی باید در این مسیر تغییرکاربری دهند و ساخت پیاده‌راه باعث رونق املاک شده است.

به گفته قدیمی با 15 واحد نمایشگاهی جلسه گذاشته‌ایم و با 7 مورد آنها به نتیجه رسیده‌ایم و برخی از آنها نیز اعتراضاتی دارند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی و مشاغل شهر تهران در پاسخ به این پرسش که برخی از مردم معتقدند که خسارت‌هایی از این طرح می‌بینند گفت: در ساخت پیاده‌راه ذینفعان زیادی وجود دارند که مهمترین آن شهروندان هستند و همچنین اهالی محل که مدت‌ها صدای بوق ماشین‌ها آرامش آنها را به هم می‌زد با ساخت آن پیاده‌رو مشکلات آنها برطرف می‌شد.

وی به پروژه عمرانی امام حسین اشاره کرد و گفت: پایان آبان ساخت این پروژه تمام می شود.

کد خبر 189181
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز