همشهری آنلاین: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اتمام پروژه نصب دیوارهای فلزی میدان امام حسین (ع) تا اربعین حسینی خبر داد و گفت: برنامه‌های مربوط به زیباسازی میدان امام حسین (ع) و پیاده‌راه شهدا همزمان با انجام امور عمرانی آن در حال اجرا است و به زودی تمام می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، سید محمدجواد شوشتری با بیان این مطلب افزود: سینما میدان امام حسین (ع) کاربری فرهنگی خود را حفظ خواهد کرد و شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران مسئولیت این پروژه را بر عهده گرفته است.

وی گفت: در گام بعدی ساماندهی میدان امام حسین (ع) و مباحث مربوط به حوزه زیباسازی آن، وضعیت خیابان شهرستانی اصلاح خواهد شد.

شوشتری ادامه داد: طرح‌های بر‌تر فراخوان این سازمان در خصوص طراحی المان و نمادهای میدان شهدا هم اکنون در حال اجرا است. این نماد‌ها منطبق بر اهداف، نام و ویژگی‌های مکانی پروژه طراحی شده و پیام‌های برگرفته از عاشورا، انقلاب اسلامی و شهدا را به مخاطبان منتقل خواهد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه برنامه‌هایی برای زیباسازی بازارچه کتاب پیاده‌راه شهدا در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: براساس کاربری بخشی از پیاده‌راه شهدا که قرار است به بازارچه کتاب تبدیل شود، برنامه‌ها متنوعی در دست بررسی است که در زمان مشخص اطلاع‌رسانی خواهد شد ولی در حال حاضر اعلام می‌کنیم که راسته فرهنگی و هنری پیاده راه شهدا با بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها این سازمان فضای بصری مطلوبی خواهد شد.

شوشتری ضمن مثبت ارزیابی کردن تعامل معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به عنوان بهره‌بردار پروژه امام حسین (ع) را با سازمان متبوعش گفت: این سازمان با همکاری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی همچنین مناطق ۷، ۱۲ و ۱۳ تا کنون برنامه‌ها و اقدامات بسیار خوبی را در این پروژه به ثمر رسانده‌است.

کد خبر 194165
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز