گروه اقتصادی: فرایند ساخت و تکمیل بزرگ‌ترین طرح عمرانی دولت در پایتخت متوقف شده است.

طرح

به گزارش همشهری، مصلای بزرگ تهران به‌عنوان پیرترین طرح عمرانی و ملی کشور که در چند سال اخیر روند تکمیل و ساخت آن سرعت گرفته بود، چندماهی است به‌دلیل کمبود اعتبار و عدم‌پیگیری‌های هفتگی علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی به‌عنوان نماینده تام الاختیار دولت متوقف شده است.

در یک سال منتهی به‌ماه مبارک رمضان فرایند تکمیل و ساخت این طرح ملی و عظیم به سبب تلاش برای برگزاری نماز عید فطر در سال‌جاری به‌صورت چند شیفت کاری ادامه داشت اما پس از برگزاری نماز عید فطر امسال در دانشگاه تهران، از اولویت وزارت راه و شهرسازی خارج شد.

پیش از توقف و تعطیلی مراحل ساخت مصلای بزرگ تهران، علی نیکزاد هر هفته با حضور فیزیکی‌اش پیگیر مراحل ساخت و تکمیل آن و رفع گره‌های بودجه‌ای این طرح عمرانی بوده اما گفته می‌شود او نزدیک به سه‌ماه است که پیگیری‌های خود را متوقف کرده است. 19خرداد امسال وزیر راه و شهرسازی گفته بود: برای مصلای تهران نیز وقت ویژه‌ای گذاشته‌ایم و امسال قرار است نماز عید فطر در مصلای تهران برگزار شود و در حال حاضر 700نفر روزانه در حال کارکردن هستند.

به گزارش همشهری در حال حاضر اکثر پیمانکاران فعال در مصلای تهران به‌دلیل عدم‌تخصیص اعتبارات لازم از سوی دولت و بلاتکلیفی دست از کار کشیده‌اند.

کد خبر 188405
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز