همشهری آنلاین: نمایش‌های «آوازخوان طاس» به کارگردانی بهمن معتمدیان و «هنر کمدی» به کارگردانی ولی‌الله شیراندامی دوشنبه اول آبان‌ماه مصادف با شب شهادت امام محمدباقر (ع) اجرا نخواهند داشت.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، بلیت نمایش آوازخوان طاس روزهای یکشنبه و دوشنبه هر هفته و بلیت نمایش هنر کمدی تا پایان اجراها (18 آبان ماه) با 25% تخفیف برای دانشجویان به فروش می‌رسد.

نمایش 60 «آوازخوان طاس» با بازی بهاره رهنما، هومن برق نورد، فلامک جنیدی، سروش صحت، امید روحانی و هوتن شکیبا هر شب ساعت 20:30 در سالن استاد سمندریان روی صحنه می‌رود.

نمایش 90 دقیقه‌ای هنر کمدی نیز با بازی حمیدرضا فلاحی، سامان دارابی، هوشنگ قوانلو، ولی‌الله شیراندامی، حامد پشتیبان، علیرضا ناصحی، ملیحه کیادربندسری، اصغر رضایی، زیبا آقادخت و مهدی مصباحی هر شب به جز شنبه‌ها ساعت 19:30 در سالن شماره یک مجموعه ایرانشهر اجرا می‌شود.

علاقمندان به رزرو تلفنی و یا خرید اینترنتی بلیت این دو نمایش می‌توانند با شماره‌های 88814116-88814115 تماس گرفته و یا به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir مراجعه کنند.

تمرین نمایش «مکبث» به کارگردانی قطب‌الدین صادقی نیز از دیگر برنامه‌های این مجموعه است که هر روز از ساعت 9 تا 14 در سالن شماره یک مجموعه تماشاخانه ایرانشهر انجام می‌شود.

در این اثر میکائیل شهرستانی، امیر بختیاری، کرامت رودساز، ناصر آشوری، عباد نظری، مجتبی دانشی، صنم نکواقبال، محمد مختاری، هومن سلطانی، توماج دانش‌بهزادی و امین وحیدی پور به ایفای نقش می‌پردازند، مسعود سخاوت‌دوست آهنگساز و بهزاد جاودان‌فرد طراح حرکات موزون است.

پیش از این قرار بود کاظم هژیر آزاد بازیگر تئاتر و تلویزیون نیز در این نمایش بازی کند که به دلیل تداخل کاری حضور وی در این نمایش محقق نشد.

نمایش «پیرمردی با بال‌های بزرگ» نوشته نیلو کروز بر اساس داستانی از گابریل گارسیا مارکز به کارگردانی پرستو گلستانی که از ۲۰ مهر در تالار استاد انتظامی خانه هنرمندان آغاز شده است، در شب شهادت امام محمدباقر(ع) به روی صحنه نمی‌رود.

در نمایش «پیرمردی با بال‌های بزرگ» نیز که اجراهای خود را تا 28 آبان‌ماه در سالن یاد شده و رأس ساعت 18 ادامه می‌دهد، عزت‌الله مهرآوران، رضا مدنی، سویل مهراندیش، فاطمه پورهاشمی، علیرضا ناصحی، هومن خدادوست، پرستو گلستانی، بهرام افشاری، سعید تهرانی، تارا حیدری، افراز معماریان، حنانه خضرائی حاذق فکر، محمد پیرهوشیاریان و زهرا کامروا به ایفای نقش می‌پردازند.

علاقمندان برای رزرو بلیت‌ این نمایش می‌توانند با شماره 09302506585 تماس بگیرند.

 

کد خبر 188343

پر بیننده‌ترین اخبار هنر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز