همشهری‌آنلاین: ششمین یادواره سرداران و 800 شهید بهشهر با حضور مشاور عالی رهبری برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مازندران ، سید یحیی رحیم صفوی روز گذشته 12 مهر در این ششمین یادواره سرداران و 800 شهید که در مصلی بهشهر برگزار شد گفت: شهدا با نثار جان خود در طول 8 سال دفاع مقدس ، دفاع از تمامیت ارضی را به ما آموختند و با دست خالی در برابر دشمن مسلح ایستادگی کردند.

وی اظهار کرد: اکنون نیز ما در حال مبارزه با دشمن هستیم و اگر دیروز فرزندان ما در میدان جهاد تن به تن با دشمن مبارزه کردند اکنون ما باید در میدان مبارزه اقتصادی و فرهنگی وارد شویم.

صفوی افزود: جهاد امروز ما جهاد تولید است و باید در این راستا با تمام توان وارد شویم و با توجه به فرمایشات رهبری و با تکیه بر اتحاد و انسجام و همدلی همه جانبه رو به جلو حرکت کنیم.

مشاور عالی فرمانده کل قوا، با بیان اینکه بهای آزادی خون است خاطرنشان کرد: جای هیچ شبهه ای نیست که ملت ما در طول 8 سال جنگ تحمیلی آزادانه برای این مملکت ایستاد و بی‌تردید بیداری اسلامی به فضل الهی ادامه پیدا خواهد کرد و ملت‌های مسلمان برای رسیدن به آزادی باید خون بدهند.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی امروز به فرمایش رهبری باید از اولویت های ما باشد و برخی از سوء مدیریت ها در روند کاری ما خلل ایجاد نکند.

صفوی بیان کرد: برای ملت و دولت ما خوشایند نیست که 60 میلیارد دلار واردات از خارج داشته باشد تا جایی که حتی سیر را هم از چین وارد کنیم.

وی ادامه داد: دلار نفتی نباید در اختیار واردات قرار گیرد بلکه اگر همین دلار در اختیار بخش کشاورزی قرار گیرد و کشاورز با قیمت مناسب محصولات کشاورزی و دامی خریداری کند بسیاری از مشکلات ما رفع خواهد شد.

صفوی یادآور شد: ما باید آنقدر تولید گندم و برنج داشته باشیم که ناچار نباشیم چند میلیون تن گندم وارد کنیم.

مشاور عالی رهبری بیان کرد: ملت ما با اطاعت پذیری از رهبری و اتحاد و انسجام تحریم های دشمن را خواهد شکست و با هوشمندی و بصیرت از گردنه های دشوار عبور خواهد کرد.

وی ادامه داد: ملت ما با دارا بودن شهدای گرانقدر و رهبری شجاع و آگاه می تواند تمام این مشکلات و تحریم ها را در سایه وفاق و همدلی حل و فصل کند و زمان نصرت و پیروزی ما نزدیک است.

 

کد خبر 186804
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز