همشهری‌آنلاین: در ادامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد و صنعت آبادان، آلومینیوم هرمزگان و فجر سپاسی، نفت تهران و تراکتورسازی تبریز و تیم‌های داماش و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند.

  • فولاد پیروز داربی جنوب

آخرین بازی دوشنبه شب در لیگ برتر فوتبال دوازدهم به سود تیم فولاد خوزستان به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم‌های فولاد و صنعت نفت آبادان داربی خوزستان را برگزار کردند که در پایان قرمزپوشان اهوازی در ادامه نتایج خوب‌شان در هفته‌های اخیر تیم صنعت نفت آبادان را با نتیجه سه بر یک از پیش‌رو برداشتند.

بختیار رحمانی در دقیقه 26 گل نخست فولاد را به ثمر رساند. 17 دقیقه بعد اسماعیل شریفات مهاجم فصل پیش استقلال گل دوم فولاد را وارد دروازه نفت کرد تا نیمه نخست با دو گل به سود تیم فولاد به پایان برساند.

در نیمه دوم هم لوسیانو پریرا در دقیقه 66 گل سوم فولاد را به ثمر رساند و در دقیقه آخر بازی سجاد مشکل‌پور تنها گل تیم آبادانی را وارد دروازه فولاد کرد. در این دقیقه مهدی دغاغله با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد تا تیم آبادانی با ده نفر بازی را به پایان برساند.

  • زور آلومینیوم و فجر به هم نرسید

بازی پرگل دو تیم آلومینیوم هرمزگان و فجر سپاسی برنده‌ای نداشت.

تیم‌های آلومینیوم و فجر سپاسی از ساعت 18 در بندرعباس به مصاف هم رفتند که نمایش پرگل دو تیم در نهایت به تساوی 3 بر 3 ختم شد.

در این بازی ابتدا مجتبی ترشیز (24) فجر سپاسی را پیش انداخت، 4 دقیقه بعد هادی دهقانی گل تساوی را برای میزبان به ثمر رساند، اما این پایان کار در نیمه‌ی نخست نبود و میثم آقایی (38) دومین گل را هم برای شاگردان اکبر میثاقیان وارد دروازه حریف کرد.

در نیمه‌ی دوم خسروی (51) برای فجر گل زد و بار دیگر بازی را به تساوی کشاند. اما آلومینیوم از دقیقه 73 با اخراج وحید عسگری 10 نفره به بازی ادامه داد. 2 دقیقه بعد مجتبی ترشیز مجددا برای شیرازی‌ها گلزنی کرد تا فجر در آستانه یک پیروزی خارج از خانه قرار گیرد.

با این حال تیم میزبان که 10 نفره هم شده بود برای فرار از شکست خانگی تلاش کرد و در نهایت با گل جعفر بدری (84) یک امتیاز از این بازی دشت کرد.

فجرسپاسی و آلومینیوم با این تساوی به ترتیب 19 و 9 امتیازی شدند.

  • تساوی نفت و تراکتور در تهران

همچنین دیدار تیم‌های نفت تهران و تراکتورسازی تبریز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه تختی برگزار می‌شد ابتدا تیم تبریزی با گل محمد نصرتی (35) از میزبان خود پیش افتاد اما در ادامه بازی احمد آل نعمه (58) برای نفت گلزنی کرد تا دو تیم امتیازهای این بازی را تقسیم کنند.

نفت با این تساوی 20 امتیازی شد و تراکتورسازی هم هفدهمین امتیاز خود را دشت کرد.

  • تساوی داماش و ذوب آهن

تیم‌های داماش و ذوب آهن نیز در ورزشگاه شهید عضدی رشت به دیدار هم رفتند که در پایان با تساوی بدون گل، امتیازهای بازی را میان خود تقسیم کردند.

داماش با این تساوی 11 امتیازی شد تا موقتا بالاتر از پرسپولیس در رده سیزدهم قرار بگیرد. ذوب‌آهن هم با یک امتیازی که از این بازی کسب کرد، تعداد امتیازهایش را به عدد 10 رساند و موقتا در همان رتبه پانزدهم باقی ماند.

کد خبر 186512
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز