دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجید اخشابی،آهنگساز،خواننده و نوازنده سنتور،نخستین شماره نشریه زیر و بم به صاحب‌امتیازی و سردیبری خودش را روانه پیشخوان مطبوعات کرده است.

اخشابی ضمن اعلام این خبر به همشهری‌آنلاین گفت: دو روز قبل برای رونمایی ازاین نشریه مراسمی در دفتر‌آن برگزار کردیم و رسما انتشار آن را اعلام کردیم.

مجید اخشابی گفت: از اینکه این نشریه همزمان با ولادت امام رضا (ع) وارد عرصه مطبوعات کشور می‌شود خوشحالم. علاوه بر انتشار این نشریه در این ماه مبارک با خبر خوب دیگر، قبولی در مقطع دکتری موسیقی مواجه شدم و با این وجود امیدوارم فعالیت جدی‌تری در عرصه موسیقی داشته باشم.

اخشابی با اشاره به گرانی کاغذ که این روزها مطبوعات با آن مواجه شده‌اند، گفت: امیدوارم با حمایت کارشناسان عرصه فرهنگ و هنر و با این گرانی کاغذ بتوانیم نشریه خوب و متفاوتی را به علاقه‌مندان ارایه دهیم. ماهنامه فرهنگی اجتماعی «زیر و بم» نیاز امروز جامعه است و تلاش می‌کند تا حرف دل هنرمند را به گوش مردم برساند.

اخشابی که پیش از خوانندگی تجربه آهنگسازی و نوازندگی سنتور را در کارنامه کاری خود دارد  با اشاره به اینکه این نشریه از سوی «نشرگستر» توزیع خواهد شد، تصریح کرد: این ماهنامه 120 صفحه‌ای دارای لوح فشرده تصویری است که به همراه نشریه توزیع می‌شود تا بتوانیم از امکانات امروزین و چند رسانه‌ای برای بیان دیدگاه‌ها و نظرات اهل موسیقی بهره بجوییم و از سوی دیگر مخاطبان ما هم با تنوع در نوع ارائه مطلب روبرو باشند.

به گزارش همشهری‌آنلاین در شماره نخست نشریه زیر و بم گفت وگو با  «آریا عظیمی‌نژاد» آهنگساز تیتراژ برخی از سریال‌های پرمخاطب، نادر مرتضی‌پور رهبر ارکستر سمفونیک، شهرام شکوهی خواننده پاپ و ستار اورکی آهنگساز آمده است.

همچنین گفت‌وگوهای خواندنی و متفاوت از چهره‌های شاخص از جمله علی پروین، مجید صالحی، الهام حمیدی، آرام جعفری، منصور ظابطیان، بهنوش بختیاری و سپیده خداوردی در این ماهنامه 120 صفحه‌ای آمده است. در هر شماره از این نشریه قطعه ترانه‌ای از اخشابی هم در لوح فشرده همراه ارایه می‌شود.

پایگاه اینترنتی این نشریه به نشانی majidakhshabi.com و zirobamonline.com در ارتباط مستمر و گسترده با مخاطبان است و نظرات و پیشنهادات آن ها را دریافت می‌کند.

همشهری آنلاین ورود این نشریه را به عرصه رسانه تبریک گفته و امیدوار است دست‌اندرکاران آن در راهی که در پیش گرفته‌اند توفیق یابند.

کد خبر 186487
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز