دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۵
۰ نفر

گروه حوادث: جانشین فرمانده ناجا از کاهش سرقت‌های مهم در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: طی 25 اسفند ماه سال 85 تا 6 فروردین ماه سال جاری، سرقتهای مهم 3 درصد کاهش و سرقتهای خرد با 10 درصد افزایش روبه‌رو بوده است.

سردار ذوالفقاری جانشین فرمانده ناجا با بیان این که سرقت خودرو با 392 فقره سرقت 6 درصد کاهش و سرقت موتورسیکلت نیز 7 درصد کاهش داشته است در خصوص کشفیات مواد مخدر اظهار کرد: کشفیات مواد مخدر با 15 درصد کاهش روبرو بوده که در حال بررسی هستیم که آیا ورود کاهش داشته است یا موضوع دیگری است.

وی تصریح کرد: در این مدت کشف مشروبات الکلی 24 درصد افزایش، فرار از منزل 8 درصد کاهش، اغفال نوجوانان و جوانان 15 درصد کاهش، مزاحمت 4 درصد و شرارت 11 درصد کاهش یافته است.

وی با بیان این که از بیست و پنجم اسفند ماه سال 85 تا ششم فروردین ماه سال جاری 8 فقره آدم ربایی در کشور رخ داده است، اظهار کرد: سال گذشته این تعداد 29 فقره بود که با 72 درصد کاهش در این زمینه روبرو بوده‌ایم.

همچنین معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها با بیان این‌که از زمان آغاز اجرای طرح افزایش امنیت اجتماعی تا هشتم فروردین ماه سال 86 بعضی از جرایم حدود 20 درصد کاهش داشته است، افزود: حضور نیروهای انتظامی و کشیک‌های مستقر در دادسراها در کاهش جرایم و برخورد قانونی با مجرمان بسیار مؤثر بوده است.

کد خبر 18647

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز