همشهری آنلاین: طی مراسمی با حضور سردار دریادار علی فدوی، سامانه‌های جدید فن آوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم افتتاح سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه طی سخنانی با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و ماهیت نظام سلطه استکباری، خاطرنشان کرد: دشمنی ما با آمریکا، دشمنی حق با باطل است.

دریادار فدوی با تقدیر از دست اندرکاران راه‌اندازی سامانه‌های فناوری اطلاعات نیروی دریایی سپاه، به فعالیت روزافزون دشمن در فضای مجازی و تشکیل شبکه‌های ماهواره‌ای اشاره کرد و گفت: ضد انقلاب در یک ماه گذشته به طور قابل ملاحظه‌ای به شبکه‌های فارسی زبان خود، افزوده است و با توجه به روندی که شاهد آن هستیم، ما باید در این حوزه‌ها با بهره‌گیری از متخصصانمان،‌ با جدیت و عزم بیشتری ورود پیدا کنیم.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، دریادار فدوی در بخش دیگری از سخنان خود، به موضوع امنیت و حفاظت از اطلاعات اشاره کرد و گفت: اگر در سیستم‌های ما امنیت لازم وجود نداشته باشد، دشمن به راحتی می‌تواند از اطلاعات مجموعه ما استفاده کند.

وی افزود: دشمن امروز حاضر است برای بدست آوردن کوچکترین اطلاعات ما، میلیاردها هزینه کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: امنیت اطلاعاتی برای سپاه، به منزله یک شاه کلید است و باید در اولویت قرار گیرد.

دریادار فدوی در پایان افزود: بحمدالله امروز نیروهای سایبری ما به راحتی به محرمانه‌ترین اطلاعات دشمن دست یافته‌اند و اصول نبرد سایبری به نحو مطلوبی ارتقاء پیدا کرده است.

 

کد خبر 186380
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز