همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دفاع از موضع مانوئل ژوزه در خصوص کریمی، گفت که علی باید مراقب رفتارش باشد.

به گزارش فارس، محمد رویانیان پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم درباره اینکه با یحیی گل‌محمدی در مورد بازگشت علی کریمی صحبت‌ کرده اما ژوزه در نشست خبری پیش از بازی اعلام کرد کریمی را نمی‌خواهد و از بین کریمی و سرمربی تیم طرف کدام را می‌گیرد، گفت: من قطعاً از موضع سرمربی حمایت می‌کنم. از خود علی کریمی پرسیدم اگر بین سرمربی و بازیکن اختلاف پیش آید چه تصمیمی می‌گیرد که گفت اگر سرمربی مقصر باشد به سرمربی تذکر می‌دهم. من نمی‌خواهم بی‌جهت از کسی دفاع کنم.

وی افزود:‌ من یک ایرانی‌ام و جان را هم برای مربیان ایرانی می‌دهم اما من اکنون مربی خارجی آورده‌ام و به او پول داده‌ام. از هفته دوم شروع کردند به تخریب پرسپولیس. من به آنها گفتم اکنون چه کسی را بیاوریم و گفتم پولش را هم خودتان بدهید. از دومین بازی از داخل و بیرون تیم شروع به زدن تیم کردند. این کارها خوب نیست.

رویانیان تصریح کرد: بهترین بازیکنان را گرفته‌ایم و من نمی‌دانم سود زدن پرسپولیس به چه کسی می‌رسد. می‌دانم کریمی یک پرسپولیسی صددرصد است و او را قبول دارم. هیچ بازیکنی نمی‌خواهد کم‌فروشی کند اما به دلیل اتفاقاتی که افتاده روحیه تیم به هم ریخته و اختلاف به وجود آمده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص صحبت‌ با کی‌روش در جریان مسابقه با آلومینیوم گفت: کی‌روش از من ناراحت بود که در مصاحبه‌ای گفته بودم ملی‌پوشان وقتی از اردو باز می‌گردند ذهن‌شان آسیب دیده‌ است. او همه چیز را برای من تشریح کرد و من از او عذرخواهی کردم و احترامم به سرمربی تیم ملی بیشتر شد. کی‌روش مربی بزرگی است و به او گفتم صددرصد حمایتش می‌کنم.

وی افزود: با هم به تفاهم رسیدیم و در مورد اختلافاتی که در تیم ما ایجاد شده حرف زدیم. با اطمینان می‌گویم کی‌روش به خاطر مانوئل ژوزه بازیکنان پرسپولیس را تحریک نکرده و این حرف حق است که بگویم و به همین دلیل از همین‌جا باز از کی‌روش عذرخواهی می‌کنم. قرار شد با کی‌روش نشستی برگزار کنم چون اکثر بازیکنان پرسپولیس نه تنها در رده بزرگسالان بلکه در رده‌های دیگر هم ملی‌پوش هستند و طبیعی است که برای روحیه بهتر تیم از او مشورت بگیرم. در سال 5 ماه این بازیکنان در تیم ملی هستند، پس هم ما و هم کی‌روش باید به همدیگر کمک کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سؤال که ریشه اختلاف علی کریمی و مانوئل ژوزه از کجاست، گفت: اتفاقاتی از هفته دوم افتاد اما به خاطر دربی روی همه آنها سرپوش گذاشتیم و به همه تذکر دادیم اما خود مانوئل در این هفته‌ها برخوردهایی دید و روی هم انباشته شد. من اهل بزرگ کردن کسی نیستم. اگر شما یک مربی یا نه، یک چوب خشک هم باشید از برخی برخوردها ناراحت می‌شوید.

وی اضافه کرد: شخصیتی مثل علی کریمی که ارزشمند است باید بیشتر مراقب رفتارهایش باشد. ناراحتی و نگرانی‌ام از علی کریمی همین است و اصلاً کاری به ناراحتی مانوئل ندارم و هنوز هم با ژوزه در مورد کریمی حرف نزدم.

به گزارش فارس رویانیان در ادامه مصاحبه با خبرنگاران در خصوص این شائبه که گفته می‌شود فدراسیون‌‌نشین‌ها دوست ندارند ژوزه در پرسپولیس نتیجه بگیرد تا مبادا در جنگ رسانه‌ای با کی‌روش پیروز شود، گفت: هر کاری در این مملکت انجام دهم با عشق انجام می‌دهم و موفق می‌شوم اما نمی‌دانم در فوتبال چه کار انجام دهم. هر کجا را محکم نگه می‌دارم که اشتباهی رخ ندهد جای دیگر صدا می‌دهد. اگر بگوییم گلایه داریم که بد است و اگر بگوییم همه خوبند، اشتباه است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد:‌ هر کاری در این فوتبال می‌کنیم از جای دیگری ضربه می‌خوریم. هیچ کاری بازخورد مثبت ندارد. ما این همه بازیکن خریدیم و فکر می‌کردیم همه چیز خوب انجام می‌شود اما اتفاقاتی می‌افتد که خوابش را هم نمی‌دیدیم. همه کار می‌کنیم اما از صد جای دیگر ضربه می‌خوریم .این به این دلیل است که فوتبال حاشیه امنیت و سلامت ندارد. من هم چون دروغ بلد نیستم باید ضربه بخوریم.

وی در خصوص حضور پیروانی و استیلی و اینکه گفته می‌شود قرار است استیلی سرمربی پرسپولیس شود، گفت: پیروانی و استیلی رئیسان من هستند و من استیلی را دوست دارم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در ادامه بار دیگر تأکید کرد: این همه برای تیم هزینه کردیم و امکانات خوبی فراهم شد حتی اکنون بهترین ورزشگاه برای پرسپولیس است و چرا باید یک اختلاف کوچک این طور تیم را به هم بریزد؟ هر کسی که عامل این اختلاف و به هم ریختگی است را در این دنیا و آن دنیا نمی‌بخشم. آیا این تیم باید ببازد؟

رویانیان در این هنگام در پاسخ به این سؤال که آیا به این نتیجه رسیده‌‌اید که چه کسی مقصر است، گفت:‌ من به نتیجه رسیدم که مقصر چه کسی است.

وی همچنین در خصوص علی کریمی یادآور شد:‌ کریمی بازیکن بزرگ و فرزند پرسپولیس است و حتی اگر او در پرسپولیس نباشد نمی‌گذارم خراب شود و با شخصیت او بازی کنند.

رویانیان در خصوص اینکه وی مخالف جمع‌آوری نامه برای برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال است، اظهار داشت: بله، من مخالف هستم تیم ملی و فدراسیون در این شرایط نیاز به حمایت دارند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای بهبود شرایط فرقی نمی‌کند کریمی رویانیان یا ژوزه بروند و هر کس مقصر است باید برود. اگر بخواهیم کریمی را اخراج کنیم رک و راست می‌گوییم. هیچ‌کس حق ندارد 30 میلیون هوادار را ناراحت کند و تیم را به هم بریزد.

وی در پاسخ به این سؤال که ژوزه گفته رویانیان به من کارت زرد نشان نداده گفت: وقتی که به ژوزه کارت زرد نشان دادم در تهران بودم و آن موقع ژوزه در اصفهان حضور داشت به همین دلیل کارت زرد مرا ندیده است.

کد خبر 186035
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز